فرماندار قوچان گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر، ۲۰۰ پروژه با اعتباری بالغ‌ بر ۳۳۰ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۲۷
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از قوچان؛ عباسعلی صفایی، فرماندار شهرستان قوچان در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت فرارسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه برنامه‌ها و پروژه‌های عمرانی بوده که دولت در طول ۲ سال گذشته نسبت به تکمیل یا راه‌اندازی آن اقداماتی انجام داده است و در کنار آن نیز برنامه‌های فرهنگی نیز اجرا می‌شود.

وی بابیان اینکه برای این ایام مبارک ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۳۳۰ میلیارد و ۵۰۴ میلیون تومان به‌منظور افتتاح و کلنگ زنی در قوچان پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: ۱۹۰ پروژه با اعتبار ۳۰۴ میلیارد و ۶۴ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود و عملیات اجرایی ۱۰ پروژه نیز بااعتبار ۲۶ میلیارد و ۶۸۹ میلیون تومان نیز آغاز خواهد شد.

فرماندار قوچان یکی از اهداف دولت سیزدهم را تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانست و خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم دهه فجر در این شهرستان افتتاح پلی کلینیک تأمین اجتماعی این شهرستان بوده است که با اختصاص ۹۰ میلیارد تومان اعتبار و تجهیز کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با یادآوری این مطلب که یکی دیگر از پروژه‌های مهم بهره‌برداری از پست توزیع برق شهرک صنعتی شماره ۲ این شهرستان بوده که اعتبار آن در بولتن دهه فجر قرار نگرفته است، افزود: اعتبار این پروژه ۱۰۰ میلیارد تومان است اما به دلیل قرار گرفتن آن در بولتن هفته دولت امسال، تنها اعتبار آن از لیست پروژه‌های دهه فجر حذف شد ولی در این ایام‌الله با حضور مسؤولین استانی یا کشوری رسماً به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار قوچان بابیان اینکه ۲۴ دستگاه اجرایی در افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر این شهرستان دخیل هستند، تصریح کرد: شرکت توزیع برق با ۷ پروژه به همراه پست توزیع برق شهرک صنعتی و اعتبار ۱۳۱ میلیارد تومانی بیشترین حجم اعتباری را دارد و پس از آن مدیریت درمان تأمین اجتماعی با افتتاح پلی کلینیک، آموزش‌وپرورش با ۶ پروژه و اعتبار ۴۳ میلیارد تومانی در ردیف بعدی قرارگرفته‌اند.

وی اظهار کرد: توسعه روستایی و عمران و آبادانی با محوریت دهیاری‌ها نیز در اولویت قرارگرفته تا خدمات بهتری در سطح روستاها به مردم ارائه شود که برای بخشداری‌های قوچان عتیق، مرکزی و باجگیران هم به ترتیب ۶۳ پروژه، ۲۳ پروژه و ۱۹ پروژه پیش‌بینی‌شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار