خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، محرومیت زدایی و سازندگی در حال جهاد هستند و می توان آن ها را سربازان رهبری و ولایت دانست.
کد خبر: ۹۵۷۴۲۱۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴

فرماندهان پایگاه های بسیج سربازان ولایت و رهبری هستند / رسالت فرماندهان پایگاه های بسیج در جنگ شناختی، روایت صحیح و اول است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه گرگان در همایش جهاد تبیین که با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج، ائمه جماعات مساجد و ارکان شجره طیبه صالحین گرگان برگزار گردید عنوان کرد: نقش مردم گرگان در شکل‌گیری و استحکام انقلاب و همچنین در استمرار انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل است.
وی افزود: مردم گرگان در ۵ آذر ۵۷ انقلاب را در پاییز مشق کردند و جلودار بودند؛ ۱۴۰۰ شهید، ۲۲ شهید انقلاب اسلامی، ۱۴ شهید در ۵ آذر و ۶ هزار جانباز از افتخارات شهرستان گرگان است.
علیخانی اذعان داشت: دشمن در جنگ شناختی که علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته است به دنبال تغییر باورها و شبهه افکنی در بین مردم می‌باشد لذا با بصیرت افزایی می‌توان با این راهبرد دشمن مقابله نمود.
وی ادامه داد: در جنگ شناختی دشمن، رسالت فرماندهان پایگاه و ارکان بسیج، روایت صحیح و همچنین روایت اول با استفاده از ظرفیت مناسبت‌ها و ایام الله ملی و مذهبی می‌باشد.
فرمانده سپاه گرگان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال این هستند که انتخابات شکل نگیرد و یا ضعیف انجام گردد بیان داشت: انتظار ما از فرماندهان پایگاه‌ها، برگزاری حداقل دو نشست برای تبیین حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
علیخانی فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج را سربازان رهبری قلمداد کرد و گفت: فرماندهان پایگاه های بسیج در تمام عرصه‌ها از جمله فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، محرومیت زدایی و سازندگی در حال جهاد هستند و می توان آن ها را سربازان رهبری و ولایت دانست.
وی در پایان اعلام داشت: امسال با شعار« با افتخار به گذشته و امید به آینده» به سراغ دهه مبارک فجر خواهیم رفت.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار