خبرهای داغ:
سیدعلی مهاجر گفت: مخاطبان نیازمند تبیین صحیح رسانه ها هستند و دشمن به دنبال آن است که حال مردم را خوب نکند اما ما باید با تبیین صحیح حال شهروندان را خوب کنیم
کد خبر: ۹۵۷۴۱۵۲
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸

دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام است/اصحاب رسانه می توانند زمینه ساز حضور پرشور مردم در انتخابات باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار در گروه خبری فجر گلستان گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و لازم است نکات برجسته نظام را بیان کنیم.

وی اظهار داشت: نقش رسانه ها در روایت ها و چگونگی روایت رسانه ها با توجه به شناخت ذائقه مخاطبان بسیار مهم است.

مهاجر افزود: شعار جشن ملی با مشارکت پرشور و آینده ای روشن با روایت هنرمندانه اصحاب رسانه معنا می یابد.

این مقام مسئول اظهار داشت: مخاطبان نیازمند تبیین صحیح رسانه ها هستند و دشمن به دنبال آن است که حال مردم را خوب نکند اما ما باید با تبیین صحیح حال شهروندان را خوب کنیم.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار گلستان تصریح کرد: اینکه دولت سیزدهم در استان گلستان توانسته است مشکلاتی را پس از گذر سالیان دراز مرتفع کند بسته به روایت رسانه ها دارد و اصحاب رسانه می توانند زمینه ساز امید آفرینی و حضور پرشور مردم در جشن ۱۱ اسفند و انتخابات سرنوشت ساز پیش رو باشند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها می توانند بازوی اثربخش مدیریت استان در تصمیم سازی ها باشند.

مهاجر در پایان: با توجه به اینکه ۳۱ روز تا انتخابات پیش رو فرصت باقی است تا به این لحظه ۶۹ درصد داوطلبان از سوی هیات های نظارت تایید شده اند و امیدواریم با همت همه شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار