خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

لزوم استفاده از ظرفیت های مردمی در برنامه های دهه فجر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: کلید خنثی سازی توطئه های دشمنان در فضای مجازی و حقیقی، پای کار آمدن توده های مردم است و بر همین اساس استفاده از ظرفیت های مردمی به ویژه بانوان و کنش‌گران اجتماعی از اولویت های برنامه های دهه فجر خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۷۴۱۱۰
|
۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمود حسینی سه شنبه با اشاره به برخی برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت ایام الله دهه فجر اظهار داشت: مقام معظم رهبری جهاد امیدآفرینی را حتی پیش از جهاد تبیین و در بیانیه گام دوم انقلاب مطرح کرده اند و بر همین اساس تلاش خواهیم کرد از بستر ایام و اعیاد پیش رو برای ایجاد نشاط معنوی و امیدآفرینی عمومی بهره بگیریم.

وی در ادامه افزود: در این بین توجه و تمرکز اصلی بر اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی با استفاده از ظرفیت های مردمی است و البته در کنار آن تسهیل گری و راهبری و نظارت بر حسن اجرا و محتوای مناسب این برنامه ها نیز باید از سوی مسئولان انجام شود و این امر یکی از اولویت های برگزاری برنامه های دهه فجر خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: اگر امروز مراسم عید غدیر نسبت به قبل معظم تر و منسجم تر برگزار می شود و همه نقاط شهری و روستایی اثری از آن دارند، به دلیل پای کار آمدن مردم، مساجد و هیئات مذهبی است و باید تلاش کنیم همین رویه در اعیاد مذهبی و مناسبت های ملی همچون اعیاد شعبانیه و ایام دهه فجر نیز تکرار و پیگیری شود.

وی خاطر نشان شد: تلاش بر این است چهره ها و شخصیت هایی برای حضور و سخنرانی در این مراسم دعوت شوند که به غنای محتوایی برنامه ها و تبیین رویدادهای مهم پیش رو از جمله انتخابات مجلس و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی کمک کنند چرا که حضور حداکثری در انتخابات پیش رو از مهمترین تاکیدات مقام معظم رهبری از ابتدای سال بوده است.

حجت الاسلام حسینی گفت: حضور حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بهترین و محکم ترین پاسخ به شعارها و شبهاتی است که دشمن با هدف ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی مطرح و اجرا می کند و کلید خنثی سازی همه این توطئه ها در فضای مجازی و حقیقی پای کار آمدن توده های مردم و به ویژه بانوان و کنش‌گران اجتماعی است.

وی با اشاره به جمله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی حرم است، اظهار داشت: اگر مردان میدان با دفاع از حرم و حریم اسلام اجر مجاهد فی سبیل الله را دارند، بدون شک حضور در میدان جهاد سیاسی و شرکت در انتخابات نیز اجر و ثوابی در حد مجاهدت های مدافعان حرم خواهد داشت و تک به تک باید به این وظیفه ملی و دینی خود عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی در خصوص برنامه های گرامیداشت دهه فجر نیز گفت: به این منظور در ۱۲ شب ۱۲ برنامه محوری توسط نواحی انجمن های اسلامی مساجد محوری تبریز برای بزرگداشت دهه فجر و روشنگری در خصوص انتخابات برگزار می شود و همزمان با این ایام ستادهای شهرستانی نیز با هدف انجام اقدامات لازم در خصوص ترغیب اقشار مردم به حضور حداکثری در انتخابات تشکیل خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار