شهردار مشهد گفت: حوزۀ بسیج شهرداری و شورای شهر یکی از قدیمی‌ترین و پای‌کارترین رده های بسیج مشهد است و نیروهای خدوم شهرداری در همه زمان‌ها و برهه‌های حساس پای‌کار انقلاب بوده‌ و هستند.
کد خبر: ۹۵۷۳۶۰۳
|
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، محمدرضا قلندرشریف، در آیین تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز در سالروز وفات حضرت زینب(س) قرار داریم؛ ایشان سفیر واقعی کربلا بود و با روشنگری که صورت داد، مسیر امام حسین(ع) تا به امروز ادامه پیدا کرده است.
 
وی ادامه داد: حوزه بسیج شهرداری و شورای شهر یکی از قدیمی‌ترین و پای‌کار ترین حوزه های بسیج مشهد بوده و به نوعی می توان گفت که نمونه است؛ نیروهای بسیج شهرداری، نیروهای مخلصی هستند که در همه زمان‌ها و برهه‌های حساس پای‌کار انقلاب بوده‌اند.
 
شهردار مشهد اضافه کرد: در برهه ای ضرورت اینگونه بود که تغییری در فرماندهی حوزه صورت گیرد و با توجه به اینکه میسر نشد تا فرمانده جدید انتخاب شود، مسئوليت بسیج شهرداری به بنده واگذار شد و طی این مدت با پیگیری‌های فرماندهان بسیج، مقرر شد تا فرد اصلح و مناسبی را در نظر بگیرند که در نهایت امروز شاهد یک انتخاب انقلابی و شایسته هستیم.

در پایان حجت الاسلام سید جواد هاشمی به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد معرفی شد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد معارفه شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها