خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی فرهنگی سپاه شهرستان زرین دشت از ساخت سومین ویژه برنامه به مناسبت دهه پر فروغ فجر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۲۸۰۶
|
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

سرگرد پاسدار سهراب دیانت مسئول عقیدتی فرهنگی سپاه شهرستان زرین دشت در گفتگو با دیانت خواه، خبرنگار افتخاری خبرگزاری بسیج در زرین دشت، از ساخت سومین ویژه برنامه به مناسبت دهه پر فروغ فجر در سال جاری خبر داد.

دیانت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد ساخت فیلم مستند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: فیلم مستند، یکی از اقبالهای هنری امروز جمهوری اسلامی است؛ الحمدلله مستندهای خوبی ساخته میشود. اساساً فیلم مستند، چیز باارزشی است و الحمدلله جهت، انقلابی و دینی و ارزشی است؛ سعی کنید این جهت را حفظ کنید. سعی کنید گرایشهای هنری محض و چیزهایی که معمولاً برای هنرمند جالب است -شهرت و مانند آن- صفا و صمیمیّت هنر انقلابی را از شما نگیرد. هنر انقلابی هنر است و درعین‌حال در آن دروغ نیست، فریب نیست، فساد نیست، اغوا نیست؛ هنر اسلامی این است؛ این روحیه را حفظ کنید، این را نگه دارید، این خیلی باارزش است.

سرگرد پاسدار سهراب دیانت تصریح کرد: این ویژه برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی فاضل دیانت خواه، از ماه گذشته شروع به فیلمبرداری شده است و در حال حاضر کار فیلمبرداری این ویژه برنامه به اتمام رسیده است و وارد مرحله تدوین شده است.

دیانت از اهداف ساخت این ویژه برنامه افزود: هدف مجموعه سپاه شهرستان زرین دشت از ساخت این ویژه برنامه به تصویر کشیدن دستاورد های انقلاب در طول این ۴۵ سال است و واقعیت هایی که در سال ۱۳۵۷ اتفاق افتاد به گوش مردم رسانده شود. 

دیانت در آخر این مصاحبه به زمان اکران این ویژه برنامه پرداخت و گفت: این ویژه برنامه دیدنی که در ۴قسمت اکران میشود با شروع دهه فجر به نمایش گذاشته می شود.

انتهای پیام/

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار