خبرهای داغ:
در آستانه نزدیک شدن به انتخابات نشست بصیرتی با محوریت حضور دانش آموزان رأی اولی در دبیرستان دخترانه الزهرا سلام الله علیها شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۲۷۰۰
|
۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امیریان، در نشست با رأی اولی‌ها در دبیرستان دخترانه الزهرا اظهارداشت: اگر با ابتکار و خلاقیت معلمان متعهد،دانش آموزان و جوانان مخاطب، برخی از رخدادها و دستاوردهای نظام اسلامی باشند به صورت درست و واقعی روایت شود ، گرمابخش انتخابات و موجب شور و نشاط سیاسی و اجتماعی در خانواده، اطرافیان، مدرسه و جامعه می‌شوند، حضور رأی اولی‌ها بر شور و نشاط انتخاباتی می‌افزاید.

امیریان، در ادامه بیان داشت:دانش آموزان رأی اولی باید در کنار تحصیل و فراگرفتن علم و دانش با حضور در انتخابات در سرنوشت کشور خود دخیل باشند.

وی، افزود: مدارس آئینه تمام نمای آینده کشور هستند و حضور رأی اولی‌ها در انتخابات پیش رو می‌تواند این موضوع را به دشمنان یادآور شود که دانش آموزان، با آرمان‌های انقلاب اسلامی پیوند ناگسستنی بسته اند.

امیریان، اظهار داشت: دانش‌آموزان نقش مؤثری در راه استقلال، عزت، اخلاق، معنویت و پیروزی‌های چشمگیر نظام اسلامی داشته‌اند و حضور و هوشیاری آنان در پایبندی به انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف قابل تقدیر است.

وی، در پایان با اشاره به اینکه دانش آموزان رأی اولی باید در کنار تحصیل و فراگرفتن علم و دانش در سرنوشت کشور خود دخیل باشند، افزود: امسال با توجه به اینکه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه برگزار می‌شود، مشق انتخابات در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، مشقی که می‌تواند به نتیجه‌ای طلایی برای توسعه کشور منجر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار