خبرهای داغ:
تبریز- وزیر کشور گفت: با کار جهادی می توان در شرایط تحریم و فشار کار کرد چراکه جهاد بن بست نمی شناسند و به فرموده امام راحل حتی همه عالم علیه شما باشد.
کد خبر: ۹۵۷۲۵۱۳
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، احمد وحیدی در آیین معارفه استاندار جدید افزود: در چنین وضعیتی توقف مطلقا ممنوع است و دولت به یمن بهره گیری از ارزش ها در میدان است ارزش های که عزت آورده است چراکه دولت از مردم است.

وی با اشاره به تلاش مرحوم عابدین خرم، اظهار کرد: آن مرحوم انقلابی و جهادی حرکت می کرد و کسب یک سرمایه گذاری خارجی و امضای بیش از ۲۰۰ همت سرمایه گذاری در سفر رئیس جمهوری، احیای 500 واحد راکد و ... نتیجه تلاش های آن مرحوم است.

وحیدی در بخش دیگر سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره و تاکید کرد: انتخابات نقطه تعیین کننده مهمی است که مردم باید یک صدا در آن حضور یابند.

وزیر کشور با بیان اینکه این انتخابات دشمن شکن خواهد بود، یادآور شد: افرادی که با انقلاب از بیخ و بن مخالف بودند و از انقلاب هراس دارند تلاش دارند  مردم را از انتخابات منصرف کنند.

وحیدی در ادامه از آذربایجان مهد تمدن و لشکر عاشورائیان نام برد و خاطرنشان کرد: این خطه فرصت بی نظیری برای دیپلماسی با کشورهای همسایه داردو دارای نقاط کلیدی حساس و تعیین کننده بوده و همچنان باید قطب مهم صنعتی اقتصادی علمی مذهبی بدرخشد.

جهاد بن بست نمی شناسند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز با ابراز تاسف از درگذشت مرحوم خرم، گفت: این اتفاقات یادآوری برای همه ماست که هر آمدنی را رفتنی است و چه بهتر که وقتی از دنیا می رویم نام و یاد نیکی بر جا بگذاریم.

حجت الاسلام با اعلام حمایت قاطع از تصمیم هیات دولت مبنی بر انتخاب استاندار جدید، از مالک رحمتی به عنوان فردی مبتکر و خلاق و دارای فکر اقتصادی یاد کردو

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های مختلف اقتصادی و تجاری آذربایجان، توجه به توسعه و ترقی اقتصادی را از جمله مطالبات مهم مردم از استاندار جدید اعلام و اظهار کرد: شکوفایی اقتصادی استان به فردی همچون دکتر رحمتی که دارای ایده های خوب اقتصادی است، نیاز دارد.

حجت الاسلام آل هاشم از مدیران دستگاه های اجرایی و آحاد مردم درخواست کرد تا حد توان با استاندار جدید همکاری کرده و او را یاری دهند تا به اهداف و برنامه های توسعه ای خود دست یابد.

عصر امروز استاندار جدید آذربایجان شرقی با حضور وزیر کشور، مسئولان لشکری و کشوری با حکم رئیس جمهوری معرفی شد.

جهاد بن بست نمی شناسند

ارسال نظرات
آخرین اخبار