دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: آمران به معروف باید دستاوردهای دولت را به‌درستی در جامعه متناسب با مخاطب تبیین کنند تا از تفرقه‌اندازی دشمن و بی اعتمادسازی مردم نسبت به‌نظام جلوگیری شود.
کد خبر: ۹۵۷۲۳۱۵
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش روابط‌عمومی خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد؛ مهدی رضایی اظهار کرد: آمران به معروف باید دستاوردهای دولت را به‌درستی در جامعه متناسب با مخاطب تبیین کنند تا از تفرقه‌اندازی دشمن و بی اعتمادسازی مردم نسبت به‌نظام جلوگیری شود. برای تحقق این اقدام دستگاه‌های اجرایی به‌عنوان نهادهای خدمات‌رسان نقش مهمی دارند و رؤسای شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ادارات موظف به پاسخگویی مناسب و سریع مطالبات مردم هستند.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف ذاتی ستاد آموزش و ایجاد امید در لایه‌های مختلف جامعه است. اگر مردم با قوانین آشنا باشند و آموزش‌های لازم در خصوص امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را فراگیرند به‌تبع آن امید در جامعه ترویج و اعتماد مردم به دولت و نظام افزایش پیدا می‌کند.
داشبورد مدیریتی ستاد استان کشوری شد
رضایی در ادامه بیان کرد: داشبورد مدیریتی توسط برنامه‌نویسان استان طراحی و پس از گذراندن دوره آزمایشی و رفع نواقص موجود در مرحله کشوری اجرا و در دسترس کلیه ستادهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان‌ها قرار گرفت.

وی اعلام کرد: این داشبورد مدیریتی توسط برنامه‌نویسان استان طراحی و باتوجه‌به بررسی مشکلاتی که در سامانه ارزیابی قبلی وجود داشت، سعی شده ثبت برنامه‌ها بسیار آسان و در دسترس کاربران انجام شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی همچنین با اشاره به اهمیت کاربرد سامانه سو در رفع مطالبات مردم عنوان کرد: سامانه سو پل ارتباطی مردم با مسئولان است تا از این طریق مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف ثبت و توسط مدیران مرتبط پاسخ داده شود. مردم می‌توانند از این طریق مشکلاتی را که در سطح جامعه مشاهده می‌کنند بدون اتلاف وقت در سامانه سو به ثبت برسانند و تمام مراحل پیگیری و پاسخ را ملاحظه کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها