خبرهای داغ:
سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی شهادت شهید والامقام حسینعلی جاودان فر را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۷۱۹۱۸
|
۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

پیام تسلیت سردار سرتیپ حسین معروفی به خانواده شهید والامقام حسینعلی جاودان فر

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین طی پیامی شهادت شهید والامقام حسینعلی جاودان فر را به خانواده ایشان تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

خانواده معظم و معزز سردار شهید حسینعلی جاودان فر
سلام علیکم بما صبرتم؛

در آمیزه ای از افسوس و درد و غرور و افتخار خبر شهادت حسینعلی جاودان فر عزیز ، آن دلاور مرد روزهای سخت و پرورش یافته مکتب امام حسین (ع) بر جانمان نشست

آری این رسم مردان خداست که عاشقانه و مجاهدانه می روند تا پرچم خونین شهادت بر زمین نماند. وبه راستی شهادت پاداش نیکو برای آن دلاورمردان است که عمری در دفاع از دین و میهن از پای ننشستند و مجاهدانه و مخلصانه در این راه جانفشانی می کنند.

شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت دلیر مردانی است که در مکتب انسان ساز ولایت ، درس عشق و ایثار و خدمت آموختند ، مردانی که با دل بریدن از تمامی تعلقات به دعوتگاه یار شتافتند و برگ برگ دفتر هستی را با نام و یاد خود جلوه ای دیگر بخشیدند.

اینجانب شهادت مظلومانه این برادر عزیز بدست اشرار کوردل و جنایتکار را به خانواده عالیقدر و داغدیده وبازماندگان مکرم این شهید عزیز تبریک و تسلیت عرض می کنم و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر علو درجات و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم

سرتیپ پاسدار حسین معروفی
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار