خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: هدف دشمن از این طراحی این ترورها، ناامید کردن مردم است اما باید بدانند ملت هوشیار و با بصیرت ایران هرگز با این حرکات بزدلانه، صحنه انقلاب را خالی نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۵۷۱۶۷۰
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

هر چقدر در راه انقلاب خون بدهیم، انقلاب ما بیمه‌تر می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک‌شاهکوهی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر «حسینعلی جاودان‌فر» شهید حادثه تروریستی خاش در کلاله در جمع خبرنگاران بیان کرد: شهدای عزیز باعث افتخار و عزت کشور ما هستند و اگر انقلاب اسلامی به اینجا رسیده به خاطر ایثار و از خودگذشتگی شهیدان بوده است.

وی افزود: یکی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند امسال، ناامید کردن مردم برای شرکت در این عرصه مهم سیاسی و برهم زدن امنیت کشور با انجام اغتشاشات و ترور است تا مردم از صحنه انقلاب خارج شوند اما بدون تردید نتیجه عکس خواهند گرفت.

سردار ملک شاهکوهی اضافه کرد: ملت ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و با وجود انجام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان همواره نشان دادند که پشتیبان جمهوری اسلامی هستند و هرگز صحنه را خالی نخواهند کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین بابیان اینکه دشمنان در محاسبات خود اشتباه می‌کنند، ادامه داد: هر چقدر در راه انقلاب خون بدهیم، انقلاب ما بیمه‌تر می‌شود همانگونه که امام راحل فرمودند: «بکشید ملت ما را ملت ما بیدارتر می‌شود» و دشمنان با این اقدمات بزدلانه نتیجه عکس خواهند گرفت.

وی گفت: در مراسم استقبال و تشییع پیکر شهید «جاودان‌فر» اقشار مختلف مردم شیعه و اهل سنت شهرستان کلاله حضور دارند که نشانه بیدار بودن و زنده بودن ملت بزرگ ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار