خبرهای داغ:
سیدعلی مهاجر گفت: تکریم و معارفه نه انتقال قدرت بلکه به مثابه دوی امدادی است زیرا هدف همه یکی و آن اعتلای ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۷۱۵۴۹
|
۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

هدف همه ما درمسئولیتها، اعتلای ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بانوان و خانواده استانداری ضمن قدردانی و تشکر از تلاش‌های مدیرکل سابق اظهار داشت: اقدامات صادقانه و دل‌سوزانه سرکار خانم رجبی در دوران تصدی مسئولیت ماندگار و باقیات و صالحاتی برای او خواهد بود.

وی افزود: تکریم و معارفه نه انتقال قدرت بلکه به مثابه دوی امدادی است زیرا هدف همه یکی و آن اعتلای ایران اسلامی است، هنر ما در مدت تصدی مسئولیت باید این باشد که وظایف و ماموریت محوله را به نحو بهتری انجام دهیم.

مهاجر اظهار داشت: بر اساس سامانه انتصابات از ۲۲۴۵ جایگاه مدیریتی تا سطح شهرستان، ۲۷۴ پست به بانوان واگذار شده است که از ۲۰ درصدی که از طرف استاندار معزز تکلیف شده بود، حدود ۱۷ درصد محقق شده است.

آزاده رجبی مدیرکل سابق در این مراسم عنوان کرد: اگر به زنان به‌عنوان پیش‌تاز نگاه نشود تاریخ‌سازی رخ نخواهد داد، با این نگاه بود که انقلاب اسلامی به‌وقوع پیوست. در مدت تصدی مسئولیت تلاش کردیم قالب اداری را شکسته و با حضور میدانی، فعالیت‌ها و ماموریت‌های خود را کاربردی نماییم.

سیده زهرا حسینی جبلی مدیرکل جدید بانوان و خانواده نیز گفت: مسئولیت ارزش نیست و امانتی دشوار است به‌خصوص در شرایط کنونی که با هجوم فتنه‌های سخت دشمنان که در حوزه زنان شکل گرفته است مواجه هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار