همزمان با ایام ماه رجب و اولین شب جمعه این ماه "لیلة الرغائب"، نشست تبیین باحضور متربیان حلقه صالحین در پایگاه مقاومت بسیج مطهره شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۷۱۳۸۳
|
۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مربی قرآنی پایگاه، باتبریک ماه رجب، با استناد از احادیث و روایات اظهار داشت:ماه رجب فرصت خوبى برای مناجات و دعااست، ماه توسل است، ماه توجه است، ماه استغفار است. دائم هم باید استغفار کنیم. هیچ کس هم خیال نکند که از استغفار بی نیاز هستم.

سرکار خانم یوسفی، خاطرنشان کرد: استغفار براى همه است؛ بخصوص ماها که در این تحرکات مادى، در این دنیاى مادى و غرقیم. ماه رجب ویژه آمرزش و مخصوص مغفرت است در این ماه خداوند اولیا و محبانش را می آمرزد، توبه‌ آنان را می‌پذیرد و از دشمنانشان می‌رهاند؛ بنابراین این ماه آغاز زندگی حسنه و دور شدن از زندگی بد و زشتی‌هاست.

وی، تصریح کرد: ما باید با الهام از رویکرد الهی، جهاد علمی و فکری حضرت امام محمد باقرعلیه السلام در مبارزه و تقابل با جریانات انحرافی و فکری و بهره مندی از فرصت معنوی ماه رجب و موالید آن نسبت به تعمیق معنویت و مرجعیت فکری و عقیدتی خود و فرزندانمان دغدغه جدی داشته باشیم چرا که دشمنان با جنگ شناختی و ادراکی به دنبال ترویج بی دینی و تغییر ذائقه فکری مردم ما هستند.

خانم یوسفی، در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم در این ماهی که رحمت پروردگار به سوی بندگان سرازیر است ما هم مشمول رحمت خاص پروردگار قرار گیریم و از فیوضات این ماه بهره مند شویم.

لازم به ذکر است:  در این برنامه دعای توسل و ادعیه ویژه این ماه با برکت با حضور متربیان پایگاه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار