نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: پیام مردم ایران به دنیا در انتخابات پیش‌رو این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده و از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۵۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیت‌الله دری نجف‌آبادی صبح امروز در درس اخلاق مدیران استان مرکزی با تاکید بر اینکه ماه رجب در تقویم اسلامی ماه ویژه‌ای است، گفت: تحولات قلبی و درونی انسان، آغاز تغییرات اجتماعی خواهد بود، ماه مبارک رجب در انجام چنین تحولاتی تاثیر بسزایی دارد و همچنین دعاهای مفاتیح الجنان و ادعیه وارده از اهل بیت(ع) در تحولات درونی مؤمن نافذ هستند.

وی با یادآوری این مهم که دنیا محل گذر است و جز عمل صالح چیزی برای انسان باقی نخواهد ماند، افزود: سیاست اسلامی، همان دیانت الهی بوده که همراه فریب و دغل کاری نیست برخلاف سیاست‌های استکبار جهانی که بر اساس دروغ و جنایت و خیانت است. بهترین الگوها و مصادیق سیاست توحیدی، انبیای الهی و ائمه اطهار (ع) هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: داعش قصد تخریب قبور و مزار مطهر اهل بیت (ع) را داشت ولی با فداکاری شهدا و مجاهدین جان بر کف اسلام به ویژه شهید سلیمانی مشت محکمی بر دهان آنان کوبیده شد و نتوانستن به اهداف پلیدشان برسند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با اشاره به انتخابات پیش‌رو حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد اصلح گفت: مسئولیت‌های اسلامی و اجتماعی می‌بایست در دست افراد جامع شرایط، امانتدار، دلسوز باشد و از سپردن کارها به دست افراد غیر شایسته خودداری شود.

وی خاطرنشان کرد: پیام مردم ایران به دنیا در انتخابات پیش‌رو این است که روی مواضع اصولی خود ایستاده و از مسیری که امام راحل برایشان ترسیم کرده خارج نمی‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار