فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک

زبان هنر اثرگذارترین ابزار در جنگ شناختی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک زبان هنر را اثرگذارترین ابزار در جنگ شناختی دانست.
کد خبر: ۹۵۸۶۲۵۶
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در مراسم‌ معارفه مسئول کانون بسیج هنرمندان اراک با اشاره به نقش هنر در جهاد تبیین بر لزوم حمایت از هنرمندان تاکید کرد و گفت: دشمن نسبت به جایگاه و زبان هنر در جامعه واقف است و شاهدیم که در جنگ شناختی که علیه نظام اسلامی به راه انداخته اند از زبان هنر در کنار رسانه، برای جهت دهی به افکار عمومی بهره می گیرند.

 وی افزود: اثرهایی ماندگار هستند که در قالب هنر با مخاطب سخن می گویند؛ باید هنر را در عرصه های مختلف آن نظیر فیلم، سرود، شعر و... تقویت کنیم.

سرهنگ مهجوری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: شک نباید کرد که انقلاب به هنر نیازمند است، هنر انقلاب از آنجا که باید حامل مفاهیمی نو و باقهر نا آشنا باشد و از آنجا که باید با همه معارضه ها، خصومت هایی که هیچ انقلابی از آن مصون نیست درگیر شود، از آنجا که باید معارف نوین را در ذهن ها راسخ و ماندگار سازد ناگزیر باید هنری ممتاز و فاخر و پیشرو باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی حقیقتا هنرمند بزرگی هستند، ایشان در مراسم درختکاری امسال کاری بزرگ انجام دادند؛ کاشت درخت زیتون که امروزه به نماد استقامت و مقاومت مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات محمد جعفری تقدیر و سینا دلشادی به عنوان مسئول جدید کانون بسیج هنرمندان اراک معارفه شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات