خبرهای داغ:
میامی_ در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های تکفیری و صهیونیستی فرمانده سپاه ناحیه میامی پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۷۰۹۹۹
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

پیام فرمانده سپاه میامی در پی حمله موشکی به مواضع تروریست‌های تکفیریبه گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ محمدمهدی اسماعیلی فرمانده سپاه ناحیه میامی در پی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های تکفیری پیامی صادر کرد.
متن پیام به شرح ذیل است:
باسم الله قاصم الجبارین
حمله قهرمانانه موشکی سپاهیان سبز پوش انقلاب اسلامی به مواضع تروریست‌های تکفیری در پاسخ به جنایات و اقدامات گستاخانه در منطقه به ویژه به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان عزیز در استان کرمان قابل تقدیر است
این اقدام مناسب و شایسته، گامی بزرگ جهت از بین بردن پایه و اساس تمام تروریست‌ها و نابودی تمامی تلاش‌های آنان در خاورمیانه می‌باشد.
دشمنان اسلام باید بدانند که حتی با حذف شخصیت‌ها و چهره‌های شناخته شده همچون سردار شهید سلیمانی نمی‌توانند یاد آن‌ها را از اذهان مردم پاک کنند.
این پیروزی و سیلی محکم به رژیم سفاک، جنایتکار و تروریست آمریکا را به مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی تبریک عرض کرده و آرزوی پیروزی‌های مستدام برای رزمندگان دلیر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار