خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا طی پیامی درخشش و افتخار آفرینی برادر پاسدار محمد پیروی در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۷۰۵۱۲
|
۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

پیام تبریک فرمانده سپاه نینوا در پی افتخار آفرینی برادر پاسدار محمد پیروی در مسابقات نیروهای مسلح

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا طی پیامی درخشش و افتخار آفرینی برادر پاسدار محمد پیروی در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به قهرمانان و ورزشکاران استان گلستان ،مرکز تربیت بدنی و خانواده بزرگ سپاه نینوا و نقش‌آفرینان این دستآورد بزرگ تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :

تلاش ارزشمند و افتخارآفرینی برادر پاسدار محمد پیروی در مسابقات قهرمانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران موجب غرور و شادمانی ورزش دوستان شد.

بی‌تردید کسب مقام سومی برادر پاسدار محمد پیروی در رشته دومیدانی نیروهای مسلح در این دوره از مسابقات که بسترساز حضور قهرمانان ورزشی سپاه نینوا در مسابقات جهانی نیروهای مسلح است، نمایانگر توانمندی ورزشکاران عزیزمان در استان گلستان بوده و باید در جهت ترغیب جوانان نسبت به این ورزش قهرمانی تلاش مضاعف کرد.

اینجانب این موفقیت ارزشمند را به این عزیزان، مرکز تربیت بدنی سپاه نینوا و تمامی ورزشکاران و ورزش دوستان استان تبریک عرض نموده و ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته آرزوی توسعه ورزش قهرمانی و ورزش همگانی و افزایش سلامت و درخشش بیش از پیش فرزندان غیور استان در عرصه های ملی را از درگاه خداوند منان خواهانم

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار