معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بهره برداری ۳۰ پروژه درمانی در راستای توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی از ابتدای دولت سیزدهم در مناطق زیر پوشش این دانشگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۷۰۲۳۶
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان خراسان رضوی از مشهد، علیرضا مسلم اظهارکرد: در راستای توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی، از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون ۳۰ پروژه درمانی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه تکمیل، تجهیز و به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: راه اندازی بیمارستان ولایت، دو پایگاه اورژانس و نیز تکمیل 27 پروژه توسعه بخش‌های درمانی و پاراکلینیکی از جمله این اقدامات به شمار می رود که با هزینه ای بیش از 9 هزار میلیارد ریال با زیر بنای بیش از 39 هزار متر مریع تکمیل و تجهیز شده است.

وی افزود: تکمیل این پروژه ها منجر به افزایش دسترسی مجاوران و زائران رضوی به خدمات درمانی شده است و گام بزرگی در اجرای عدالت در سلامت محسوب می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اهتمام معاونت توسعه دانشگاه به تکمیل پروژه های نیمه تمام اظهار کرد: در حال حاضر 7 پروژه کلان از جمله بیمارستان پیامبر اعظم و بیمارستان گلبهار  و 19 پروژه خرد در حوزه درمان در دست اقدام است که امیدواریم که هرچه سریع تر آماده خدمت رسانی به مردم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها