خبرهای داغ:
هنرمندان شهرستان ایذه در جشنواره نمایش نامه خوانی فراق فرهاد شهرستان باغ ملک درخشیدند.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۲۵
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان شهرستان ایذه با سه اثر در مرحله پایانی جشنواره نمایش نامه خوانی فراق فرهاد حضور داشت که در رقابت با هنرمندان سایر شهرستانها رتبه های زیر را به دست آوردند:

در بخش توضیح خوان، هیئت داوران ضمن تقدیر از توضیح خوان نمایشنامه هرگز کسی اینگونه فجیح، از شهرستان ایذه، تنها جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه ی نقدی را به سرکار خانم سعیده سعیدی توضیح خوان نمایشنامه مرگ در می زند، از شهرستان ایذه اهدا نمود.

هییت داوران رتبه سوم بخش خوانشگر زن، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به سرکار خانم لیلا قریشوندی خوانشگر نمایشنامه هرگز کسی اینگونه فجیح، از شهرستان ایذه اهدا کرد.

در بخش خوانشگر مرد هییت داوران ضمن قدردانی از تلاش همه ی خوانشگران مرد حاضر در جشنواره ، ضمن تقدیر کتبی با لوح و جایزه نقدی از آقای روح الله کیانی خوانشگر نمایشنامه هرگز کسی اینگونه فجیح، از شهرستان ایذه، رتبه سوم بخش خوانشگر مرد، شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را به آقای ابوذر محمودی خوانشگر نمایشنامه مرگ در می زند، از شهرستان ایذه اهدا نمود.

هییت داوران رتبه دوم خوانشگر مرد را به طور مشترک توام با لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای امیررضا رضایی خوانشگر نمایشنامه کوارتت پر از شهرستان باغملک و آقای ایرج اسمی پور خوانشگر نمایشنامه وقتی گرگ زوزه میکشد از شهرستان ایذه اهدا نمود.

هییت داوران رتبه اول بخش خوانشگر مرد را شامل دیپلم افتخار و تندیس جشنواره و جایزه نقدی به آقای رسول شمس برای خوانش نمایشنامه وقتی که گرگ زوزه می کشد از شهرستان ایذه اهدا کرد.

هییت داوران در بخش کارگردانی مرد، ضمن تقدیر از آقای قدیر لطفی پور کارگردان نمایش هرگز کسی اینگونه فجیح از شهرستان ایذه با لوح سپاس جشنواره، رتبه سوم کار

گردانی، شامل لوح تقدیر به همراه جایزه نقدی را به آقای ابوذر محمودی کارگردان مرگ در می زند از شهرستان ایذه اهدا نمود.

همچنین رتبه دوم بخش کارگردانی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به آقای جعفر سعیدی نژاد کارگردان نمایشنامه وقتی گرگ زوزه می کشد از شهرستان ایذه اهدا شد.

باغ شیرین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد احمدی کارشناس امور هنری و احسان آذربنیاد رئیس انجمن نمایش شهرستان ایذه با حضور در مراسم اختتامیه جشنواره ضمن سپاس و قدردانی از برگزارکنندگان جشنواره و تبریک و خداقوت به همه شرکت کننده ها و عوامل اجرایی، از زحمات و حضور هنرمندان شهرستان ایذه تشکر و کسب عناوین مختلف و متعدد جشنواره را به آنها تبریک گفتند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار