خبرهای داغ:
صفارهرندی:

ابوذر امروز جریان انقلاب اسلامی و رسانه‌های ما هستند/ در آستانه انتخابات باید مراقب دوقطبی‌سازی‌ها بود

همدان- عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ابوذر امروز جریان انقلاب اسلامی و رسانه‌های ما هستند که در مقابل نظم غیرعادلانه نظام سلطه و مستکبران ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۵۶۹۹۳۶
|
۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
ابوذر امروز جریان انقلاب اسلامی و رسانه‌های ما هستند/ در آستانه انتخابات باید مراقب دوقطبی‌سازی‌ها بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدحسین صفارهرندی در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر و گردهمایی اهالی اصحاب رسانه استان همدان اظهار کرد: ابوذر امروز جریان انقلاب اسلامی و رسانه‌های ما هستند که در مقابل نظم غیرعادلانه نظام سلطه و مستکبران ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه حداقل چندین شبکه تمرکز بر ما دارد و بر تلویزیون ملی ما احاطه دارند، افزود: جریان انقلاب گاهی اوقات می‌تواند پیام خود را به وضوح به دنیا برساند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در داستان اخیر در ماجرای غزه بیش از ۳ ماه است که این داستان علاوه بر آن محیط فیزیکی در محیط رسانه‌ای جریان دارد، جریان غالب رسانه‌ای در کنار صهیونیست‌ها است اما عزت و اقتدار فلسطین حرف اول را می‌زند و برد رسانه‌ای با جریان مقاومت است.

وی ابراز کرد: مطلبی که ‌گاهی از آن غفلت می‌شود، خود پیام است اگر پیام قدرتمند باشد می‌تواند خلأ پیام‌رسانی را جبران کند.

صفارهرندی با اشاره به اینکه این جشنواره مزین به نام «ابوذر» شده است، عنوان کرد: صدایی که رساتر شنیده می‌شود صدای ابوذر است، ابوذری که به منطقه دوردست در ربذه تبعید شده است.

وی بیان کرد: ابوذر یعنی ما، ما تبعیدشدگان به منظومه امروزی جهان هستیم، اگر قدرت پیام و پیام عدالتخواهی ما رسایی لازم را داشته باشد مرزهای لجستیک را در می‌نوردد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیام شهید سلیمانی اکنون رساتر از پیام‌های دیگران است، گفت: موضع ابوذرگونه ما توان این را دارد که به ما توان غلبه بر این محیط غیرعادلانه در جهان را ببخشد و برخی اوقات که ما کارهای تاثیرگذار در این محیط انتشار می‌دهیم، می‌بینیم که چگونه تاثیر دارد و تاثیر ویژه هم افزایی در عالم منتشرمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در نبرد رسانه‌ای ملائکه به کمک می‌آیند و تاثیر آنها را می‌توان در عمل رسانه‌ای مثبت خود نگریست؛ درست است که محیط خبر، محیط تعجیل است و باید با سرعت عمل کرد اما اگر این سرعت نتیجه‌اش این باشد که از دقت ما بکاهد و از کشف حقیقت باز دارد، این نمی‌شود.

صفارهرندی عنوان کرد: اگر به ظواهر بپردازیم از یک باطنی برخوردار است که از آن جا می‌مانیم؛ قضاوت سطحی و ظاهربین کردن ما را از کشف حقایق باز می‌دارد؛ عموم مردم به دنبال نتایج زودرس هستند، در محیط عمل فرهنگی و رسانه‌ای باید به نتایج دوردست و درازمدت اندیشید.

وی گفت: در فرهنگ باید تحمل و صبر داشت، استقرار یک عادت فرهنگی به مرور زمان صورت می‌گیرد و ‌نمی‌شود یک شبه برچیده شود و آن فرهنگ مطلوب جایگزین آن شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات گفت: در آستانه انتخابات که فصل دوقطبی‌سازی‌ها است و کلاهبرداری بزرگ و دروغ‌های بزرگ در همین فصل توسط دشمنان و افراد مغرض رقم می‌خورد باید مراقب بود؛ مفروض ما باید مشارکت تعیین کننده و اثرگذار در انتخابات باشد.

وی افزود: در کشورهای غربی مکرر انتخابات زیر۵۰ درصد برگزار می‌شود اما دشمنان منتظر هستند تا مشارکت ما کم شود که بگویند مردم نظام را قبول ندارند؛ بنده اعتقاد دارم محیط انتخابات امسال محیط مطبوع‌تری است.

صفارهرندی تاکید کرد: باید برای اثرگذاری پیام خود مراقب باشیم و پیام خود را هنرمندانه و با بسته بندی مناسب منتقل کنیم تا اثرگذار باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار