قوامی مشفق:

آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور برگزار شد

همدان- رئیس سازمان بسیج رسانه استان‌همدن از برگزاری آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی میثاق با شهدا - شهید مریم فراهانیان آبادان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۸۴۸۸۵
|
۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

ناصر قوامی مشفق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور عصر پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه در مراسمی با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مرتضی کارآموزیان رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی تربیتی میثاق با شهدا - شهید مریم فراهانیان آبادان برگزار شد.

وی با بیان اینکه جشنواره رسانه‌ای ابوذر یکی از جشنواره‌های فاخر در حوزه رسانه و فعالان این عرصه به شمار می‌رود، گفت: از آنجا که هر ساله خبرنگاران همدانی در این جشنواره کشوری حائز رتبه‌های برتر بوده‌اند این بار نیز در نهمین دوره از برگزاری این جشنواره خانم سمیرا گمار از استان همدان رتبه اول در بخش یادداشت و سرمقاله را کسب کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان‌همدان عنوان کرد: نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های گزارش، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: «مهار تورم رشد تولید»، «جهاد تبیین»، «پیوند رسانه و صنعت»، «مقابله با آسیب‌های اجتماعی»، «دستاوردهای انقلاب اسلامی»، «بسیج و حوزه‌های عمل»، «امید و نشاط آفرینی»، «خانواده، جامعه و فرزندآوری»، «سبک زندگی ایرانی و اسلامی (عفاف و حجاب)» و «رسانه و گروه‌های جهادی» از محورهای نهمین دوره از این جشنواره ملی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار