خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

دغدغه همه باید حضور پرشور و حماسی مردم مومن در انتخابات باشد

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: باید دغدغه همه ما حضور پرشور و حماسی و مردم مومن در انتخابات باشد.
کد خبر: ۹۵۷۰۰۶۳
|
۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ارزش انسان نسبت به خداوند متعال محک زده می‌شود و هرکس برای خودش ارزش قائل شود، ارزش او در برابر خدای متعال چند برابر می‌شود و وقتی انسان معطوف به خدا شد شیدا می‌شود و تا به خدا نرسد آرامش پیدا نمی‌کند و در اینجاست که باید گفت ارزش و قیمت خود را جز بهشت و عشق خدا به هیچ چیز نفروشید.

وی افزود: رسیدن به قله یقین همان معرفت مراتبی دارد و باید نتیجه معرفت شناختی آن ذات اقدس باری تعالی باشد تا انسان در قدم معرفت به ذات باری تعالی پیدا کند و این نیز باید خروجی داشته باشد کسانی که دغدغه دارند مقربان خدا هستند و خدمت به خلق الله مثل ایمان به خدا باعث رضا و خشنودی است.

امام جمعه شهرستان بهار گفت: جذاب‌ترین تعابیر که شامل و همیاری خدمت به همگان می‌شود معرفت به خدا بالاترین خصلت است و بهترین خلقی که خدا دوست می‌دارد کسی که به خانواده خدا نفع برساند و اگر دلها به همدیگر مهربان شد رحمت الهی نازل می‌شود.

وی گفت: ماه رجب ماه ولایت و نبوت است و این ماه با ولادت با سعادت امام باقر شروع می‌شود و با ولایت مولای متقیان امیر المومنین علی علیه اسلام پایان می یابد و ماهی است که شرافت دارد و رجب سرور عارفان است و لحظه وصال عاشقان است و بایستی از این ماه استفاده کنیم.

مصباح تصریح کرد: آنچه که در ماه رجب است ظرفیت است و به معرفت و ظرفیت نیاز است؛ حب و بغض حب دینداری است و حقیقیت ایمان اینگونه تکمیل می‌شود، این انقلاب و نظام مقدس جمهوری حب است و آمریکا و اسرائیل که منبع شرارت در عالم است و اگر حب ما به حزب الله و جبهه مقاومت نباشد حقیقت دین داری را درک نکردیم و باید دغدغه همه ما حضور پرشور و حماسی و مردم مومن در انتخابات باشد.

وی بیان کرد: راهبرد جبهه استکبار مقابله با حضور مردم است و از شگرد خود استفاده می‌کند تا مردم را کوچک جلوه دهد و دیگر راهبرد آن بی اعتماد کردن مردم و ناکارآمد جلوه دادن و ایجاد اختلاف و دوقطبی کردن آنان است .

امام جمعه شهرستان بهار ادامه داد: انتخاباتی در عرصه‌های مختلف اندیشه و منطق و دیدگاه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای مدظله‌العالی بدون تحقق خاص مردم خیمه اسلامی سرپا نمی‌شود و هدف دشمن در این راستا القای نا امنی در ایران است و این تاثیر بسیاری در مشارکت مردم و انتخابات آتی را دارد و دشمن این آرزو را باخود به گور خواهد برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار