قاسمی‌فرزاد:

حضور حداکثری مردم ضامن سلامت و حفظ امنیت کشور است

همدان-استاندار همدان با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری‌ها و روشنگری‌ها در ایام پیش رو باید با رویکرد امیدآفرینی انجام شود، گفت: حضور حداکثری مردم ضامن سلامت و حفظ امنیت کشور است.
کد خبر: ۹۵۷۰۴۸۳
|
۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست شورای فرهنگ عمومی همدان با تاکید بر تلاش همه جانبه مسئولان و اهالی فرهنگ و هنر برای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار کرد: مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی ناامیدی و یأس دشمنان را بدنبال خواهد داشت.

وی تاکید کرد: تمام ظرفیت های مردمی و دستگاه های اجرایی برای افزایش مشارکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در یازدهمین اسفندماه به کار گرفته شود.

استاندار همدان با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت انتخاباتی به کار گرفته است و از هیچ کاری در این خصوص فروگذار نیست، ادامه داد: یک نمونه از آن اقدامات تروریستی در کرمان بود و برهمین اساس باید همه توان برای دعوت همگانی، روشنگری و جهاد تبیین به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه‌گری‌ها و روشنگری‌ها در ایام پیش رو باید با رویکرد امیدآفرینی انجام شود، افزود: حضور حداکثری مردم ضامن سلامت و حفظ امنیت کشور است و نماینده منتخب این احساس را پیدا می‌کند که برای پیشبرد بهتر قوانین و اهداف پشتوانه محکمی دارد و با جسارت بیشتری آن را دنبال می‌کند.

استاندار همدان با اشاره به تلاش‌های فراوان دشمنان برای ضربه به نظام و کشور، گفت: وقتی از بیرون به کشور نگاه می‌کنیم امیدوار می‌شویم که با وجود داشتن رهبری پر صلابت در مقابل طوفان دشمنان به خوبی ایستاده‌ایم و حتی از کشورهای مظلوم نیز حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و صدا و سیما و سایر نهادهایی که به جلب مشارکت باشکوه مردم در این رخداد بزرگ کمک می‌کنند باید مورد توجه قرار گیرد.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه همه وظیفه داریم تا در راستای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم نهایت تلاش و توان خود را به خدمت بگیریم، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات افزایش اقتدار کشور و ارتقای امنیت و همچنین یأس دشمنان را در پی دارد.

وی با قدردانی از ستاد انتخابات استان و دستگاه‌های ذیربط در زمینه آماده کردن بستر برگزاری انتخابات، گفت: یکی از راهکارهای افزایش مشارکت انتخاباتی پرداختن به داشته ها و نکات مثبت است.

در پایان این نشست از پوستر نهمین دوسالانه دوره هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار