خبرهای داغ:
سردار ابطحی در جمع کارکنان تیپ انصارالحسین(ع):

امروز هژمونی قدرت آمریکا افول کرده است/ پیروزی میدان در دست جبهه مقاومت است

همدان-دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت: امروز آمریکا توان بازیگری در منطقه را ندارد و هژمونی قدرت او افول کرده است.
کد خبر: ۹۵۷۰۷۸۰
|
۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار سیدمجتبی ابطحی در نشست سیاسی کارکنان تیپ انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به حماسه‌ها و نقش تیپ انصارالحسین(ع) در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: این یگان در صحنه‌های حساس انقلاب و جنگ، کارنامه درخشانی از خود نشان داده است.

وی افزود: نیمی از شهدای استان همدان فرزندان این یگان بودند و رزمندگان این یگان در نبرد با تروریست‌ها و دفاع از حرم نیز نقش مهم و اساسی داشتند.

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین با بیان سیر تاریخی شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن گفت: امروز در حساس‌ترین نقاط تاریخ قرار داریم و سرعت تحولات نشان می‌دهد نظام هندسی قدرت جهان در حال شکل‌گیری جدید است.

وی گفت: در گذشته همه از تک قطبی و کدخدایی آمریکا در جهان سخن می‌گفتند اما امروز آمریکا حتی در تشکیل ائتلاف علیه کشور یمن شکست می‌خورد و کشتی‌های او در دریا مورد اصابت موشک قرار می‌گیرد و درمانده است.

ابطحی افزود: امروز آمریکا توان بازیگری در منطقه را ندارد و هژمونی قدرت او افول کرده است.

وی با تبیین اهمیت صدور انقلاب اسلامی و بسیج آزادگان جهان در برابر مستکبران و صهیونیسم گفت: تأمین تغذیه فرهنگی و گفتمان مشترک برای جوانان غرب امری ضروری است.

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین همچنین با اشاره به تحولات غزه گفت: امروز پیروزی و ابتکار عمل و میدان در دست جبهه مقاومت است.

وی افزود: اسرائیل در منفعل‌ترین و ضعیف‌ترین وضعیت تاریخ خود قرار گرفته و هیچکس حاضر به شرط بندی روی این اسب مرده نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار