خبرهای داغ:
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی:
مرادی گفت: کنگره شهدا فرصتی مغتنم برای پاسداشت شهیدان والامقام است.
کد خبر: ۹۵۶۹۳۰۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جلسه برنامه ریزی اهداف و برنامه‌های جانبی کمیته اطلاع رسانی دومین کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی با حضور مرادی رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی دومین کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی و نوفرستی مسئول روابط عمومی سپاه انصار الرضا(ع) استان و دبیر اجرایی این کمیته برگزار شد.

مرادی بیان کرد: برپایی کنگره‌ها و اجلاسیه‌های شهدا حرکتی ارزشمند در پاسخ به اقدامات دشمنان در جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا نباید به برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌ها محدود شود، بلکه باید فرآیندی مستمر و همیشگی باشد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری درخصوص برگزاری کنگره شهدا، اظهار داشت: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری، بزرگداشت شهیدان برای آینده این نظام حیاتی و ضروری است.

مرادی تأکید کرد: گرامیداشت شهدا و تکریم جایگاه این عزیزان، راز اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی به فاصله گرفتن نسل جوان از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: خاطرات دفاع مقدس و اقداماتی که در آن شرایط برای حراست از میهن انجام شده باید متناسب با ذائقه و روحیات جوانان و نوجوانان روایت شود که برای نسل جدید قابل لمس، فهم و درک باشد.

 در این جلسه درخصوص روند اجرای برنامه‌های جانبی دومین کنگره دو هزار شهید خراسان جنوبی که قرار است در سال ۱۴۰۴ برگزار شود، بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار