دبیر شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اداره کل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در بیش از ۱۰ هزار مدرسه در ۴۸ ناحیه استان تشکیل و در راستای سیاست‌های برنامه‌های ابلاغی اقدام می‌کند.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۸۵
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، حجت‌الاسلام محمدحسین مرادی اظهار کرد: اولین گام پس از راه‌اندازی شوراها در ادارات نواحی و شهرستان‌ها تهیه برنامه سالانه در طول سال تحصیلی برای همکاران اداری، فرهنگی، آموزشی و دانش‌آموزان بر اساس سیاست‌های برنامه‌های ابلاغی ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر استان است.

 وی با اشاره به ابلاغ برنامه‌های تهیه شده به ادارات مرکز و شهرستان‌ها افزود: در نواحی و شهرستان‌ها پس از ابلاغ برنامه‌ها به مدیر ادارات نواحی و شهرستان‌ها به‌عنوان رؤسای شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اداره کل اعضای شورا معرفی و برنامه‌ها را پیگیری می‌کنند.

 مرادی عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی اعضای شوراهای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ادارات آموزش‌وپرورش شناسایی و پیگیری رفع آسیب‌ها و چالش‌ها در مدارس و ادارات است. همچنین شوراها می‌توانند در شناسایی نخبگان علمی، قرآنی و هنری در مدارس بسیار تأثیرگذار باشند.

 دبیر شورای امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اداره کل آموزش‌وپرورش خرسان رضوی تصریح کرد: یکی دیگر از اقداماتی که این شورا در راستای ارتقای کیفیت آموزشی در سطح مدارس انجام داده تشکیل همایش‌های توجیهی دبیران شورا در مدارس و تغییر قالب‌های انتخاب برترین‌ها در جشنواره مفلحون است.

 وی ادامه داد: جشنواره‌های مفلحون سه بار در سال برای کارکنان اداری، آموزشی و دانش‌آموزی برگزار می‌شود که در برخی آیتم‌ها تغییراتی انجام شده تا بیشتر از ظرفیت‌های موجود در آموزش‌وپرورش استان بهره‌مند شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار