کارشناس مسائل سیاسی گفت: حوادث غزه و عملیات طوفان الاقصی باعث بیداری ملت‌های جهان شد به طوری که حتی مردم اروپا و آمریکا در مقابل دولت‌های خودشان برای حمایت از غزه و محکومیت جنایات رژیم اسرائیل به میدان آمدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۷۷
|
۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه؛ امیرحسین بیاتی کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی در جمع اعضای شورای اداری شهرستان زرندیه با اشاره به مقاومت مردم غزه گفت: جبهه استکبار در غزه شکست خورده و عملیات طوفان‌الاقصی ضربه جریان ناپذیری بر صهیونیست وارد کرده است.

وی افزود: جنگ امروز یک جنگ بین حق و باطل است، دشمنان تلاش دارند اسلام را از بین ببرند بنابراین در تمام عرصه‌ها ما باید پای کار باشیم. هرجایی که یک قدم کوتاه بیایم و غفلت کنیم دشمن پیش روی می‌کند لذا بایستی متحد و منسجم با پیروی از ولایت فقیه در برابر دشمن بایستیم.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه نسل‌کشی اسرائیل در غزه باعث بیداری جهانی شده است، تصریح کرد: حوادث غزه شرایط را طوری تغییر داده که فرانسه علی رغم اعزام نیرو به اسرائیل، جنایات رژیم اشغالگر را محکوم می‌کند.

بیاتی با اشاره به اینکه دشمنان در دو مرحله تصمیم گرفتند تا نقشه خاورمیانه را تغییر دهند؛ گفت: امروز اقتدار کشورمان در صحنه بین الملل به حدی است که کشورهای بزرگ دنیا به مذاکره با ما می‌آیند و این نتیجه پر بودن دست دیپلماسی توسط میدان است.

این کارشناس مسائل سیاسی تبیین مبانی را نیاز جامعه اداری امروز عنوان و خاطرنشان کرد: در میان گذاشتن مشکلات و گره گشایی از کار مردم، مهم‌ترین وظیفه کارگزاران نظام توجه به این مهم در شرایط کنونی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار