خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار مجید زمانی گفت: رضا خان بی حیایی را رسما اعلام کرد که دانشجویان بی حجاب شوند و خانواده خودش هم بی حجاب وارد دانشگاه شدند.
کد خبر: ۹۵۶۹۲۰۲
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

ضلع های شریعت اسلامی ، امام و امت در شکل گیری انقلاب نقش داشتند / ایران عزیز ما الگوی مقاومت منطقه شد

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار مجید زمانی معاون اجرایی سپاه نینوا در یادواره شهدای جبهه مقاومت در دانشگاه گنبدکاووس در بین اعضای بسیج ادارات گفت : در سال ۱۲۹۹ با توطئه انگلیس ، رضا خان با نگاه اسلام زدایی فکر کشف حجاب داشت تا این طرح توسط مجلس با لباس متحد الشکل غربی برای بانوان را تصویب کرد.

وی افزود : رضا خان با الگو گرفتن و بهره از طرح اتاتورک لائیک بی دین روند بی حجابی را از کشور اجرا کرد. او بی حیایی را رسما اعلام کرد که دانشجویان بی حجاب شوند و خانواده خودش هم بی حجاب وارد دانشگاه شدند. این اوج بی غیرتی حاکم پهلوی در کشور ایران بود که در مقابل حکم خداوند فرهنگ بی عفتی شکست خورده غرب را برای کشور برگزید.

معاون اجرایی سپاه نینوا در نقش موثر علمای اسلام مقابل بی دینی رضاخان تصریح کرد : روزی خانم و دختر رضا شاه بدون حجاب به سمت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها روانه شدند ولی آیت الله بافقی با امر به معروف و نهی از منکر مانع ورود آنها شد.وقتی این خبر به رضاخان قلدر رسید در همان مکان آنقدر این عالم را زدند تا بعد دو ماه از دنیا رفت ورحلتی شهادت گونه نصیب این عالم گردید.

سرهنگ پاسدار مجید زمانی در شجاعت امام امت ره و ارزش والای الگوی انقلاب اسلامی گفت : امام در شرایطی که نمی توانستیم به سگ آمریکایی در همین کشور ایران توهین کنیم وگرنه در دادگاه آمریکا محکوم می شدیم تفکر انقلاب اسلامی را مطرح نمود.ضلع های شریعت اسلامی ، امام و امت در شکل گیری انقلاب نقش داشتند و هر زمانی امت طبق شریعت اسلام از امام خود تبعیت کرد پیروز گردید.

وی عنوان کرد : گفتمان هایی که اسرائیل باید نابود بشود ، فلسطین مساله اول جهان اسلام شود ، تفکر انقلاب اسلامی و استکبارستیزی در جهان صادر شود در آن شرایط حساس توسط امام خمینی ره صادر شد و این ارزش های اسلامی مقابل آن بی هویتی ها غلبه یافت.

سرهنگ مجید زمانی در ادامه افزود : آنهایی که سال گذشته فتنه زن زندگی آزادی را مطرح کردند چرا در مقابل کشتار دختران باعفت کرد ایران که توسط کوموله شهید شدند واکنش نشان ندادند.زنان گروهک تروریستی قرارگاه اشرف مقطوع النسل هستند و همه به عقد تشکیلاتی یک نفر در می آیند و اجازه ندارند رنگ روسری و لباس خود را انتخاب کنند و همان هایی که ۱۷۰۰۰ شهید ترور از آنها داریم با چه رویی زن و آزادی را مطرح می کنند.

معاون اجرایی سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد : در حالی که اسلام به زنان عزت و کرامت داد و شان والا برای ایشان در محیط اجتماع و خانواده قائل شد. تقدیر رهبر انقلاب از بانوان نخبه ورزشکار و علمی یا شاخص هایی مثل شهیده نازقلیچی پیام کرامت اسلام به مقام زن است.ایران عزیز ما الگوی مقاومت منطقه شد و این آرمان و تفکر انقلاب اسلامی است است که در جهان صادر شده و روز به روز مستکبرین عالم را به نابودی می کشاند.

/انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار