خبرهای داغ:
پویش کتابخوانی سردار دل‌ها به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه مخاطبین و نونهالان در شهر باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۹۰۴۵
|
۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ این پویش در دو بخش کتابخوانی و زندگی نامه که در کتاب از چیزی نمیترسم ذکر شده بود در شهر باباحیدر برگزار شد.

کتاب از چیزی نمی ترسیدم زندگی نامه حاج قاسم سلیمانی مربوط به سالهای ۱۳۳۵ تا ۱۳۵۷ است که به دست خود ایشان و در حالی که دستشان مجروح بوده است نوشته شده است.

چکیده ای کوتاه از کتاب از چیزی نمیترسم،شرح زندگی مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت کرده که نشان می دهد از چوپانی به جایگاه بلندی رسید. یکی از موضوعاتی که در این کتاب توجه را به خودش جلب می کند، خاکی بودن و مردمی بودن حاج قاسم است همرنگ بودنش با جماعت و مردم عادی است.

شایان ذکراست: کتاب ارزشمند" از چیزی نمی ترسیدم" مزین به تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای، مدظله العالی می باشد.

متن تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این کتاب به شرح زیر است:

بسمه تعالی هر چیز که یاد شهیدِ عزیزِ ما را برجسته کند، چشم نواز و دلنواز است. یاد او را اگر چه خداوند در اوج برجستگی قرار داد و بدین گونه پاداش دنیاییِ اخلاص و عمل صالحِ او را بِدو هدیه کرد ولی ما هم هرکدام وظیفه ی داریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار