دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس قوه قضائیه با تاکید بر اینکه دشمنان از مکتب سلیمانی ترس دارند،گفت: رژیم صهیونیستی فقط یک ظاهر پوشالی در فضای مجازی برای خود درست کرده و اگر این ادعاها واقعی می بود الان حماس وجود نداشت و قطعاً اسرائیل از حماس و مردم غزه شکست می خورد.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۶۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  خراسان رضوی از مشهد محمدباقر ذوالقدر در همایش خانوادگی شهید القدس که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان برگزار شد با ابراز تاسف از واقعه سیزده دی ماه کرمان اظهارکرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران قصد دارند اراده و روحیه جهادی را در مردم ایران کمرنگ کنند تا اعتماد مردم از حکومت اسلامی سلب شود. این واقعه نباید یک حادثه معمولی تلقی شود، بلکه در امتداد مبارزات مردم ایران با استکبار جهانی است. هدف قرار دادن زائران مزار شهید سلیمانی حاکی از آن است که دشمنان ایران از کسانی که دنباله روی مکتب سلیمانی هستند نیز ترس دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس قوه قضائیه افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی، کسی بود که در دوران جوانی در دفاع مقدس و مشروع ایران شرکت کرد؛ اما در دفاع مقدس به شهادت نرسید ولی آرزوی شهادت داشت و تا چند قدمی آن پیش رفت. انسان اول باید خدمتگزاری خود به مردم را تکمیل کند تا سند شهادتش امضا شود. شهید حاج قاسم سلیمانی هم خدمت خود به مردم را در جنگ با داعش و رژیم صهیونیستی به کمال رساند و تکمیل کرد و پس آن به دست فجبع ترین انسان ها به شهادت رسید.


ذوالقدر ادامه داد :رژیم صهیونیستی در حیات ننگین ۷۵ ساله اش، امروز دچار تزلزل اساسی است. درست است که قدرت های استکباری امروز در جبهه ی رژیم صهیونیستی قرار دارند، اما با این وجود اسرائیل در مقابله با حماس و جهاد اسلامی ناتوان است. اگر حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود و این کشور در اتاق جنگ این رژیم حضور نداشت، قطعا اسرائیل از حماس و مردم غزه شکست می خورد. رژیم صهیونیستی فقط یک ظاهر پوشالی در فضای مجازی برای خود درست کرده و اگر این ادعاها واقعی می بود، حماس الان وجود نداشت و ما شاهد هستیم که مقاومت غزه موقعیت برتر را در جنگ طوفان الاقصی دارد.

خبرنگار افتخاری بسیج/سیدسبحان نعمتی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار