خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مستقل رزمی تبلیغی ۸۳ امام جعفر صادق(ع) با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای جامعه یک وظیفه است.
کد خبر: ۹۵۶۸۵۵۰
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام مجید منتظرزاده فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان و سی‌ و هفتمین سالگرد شهادت شهید محمدرضا شفیعی که در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار شد، با اشاره به اتفاقات اخیر در غزّه، بر مقاومت در مقابل استکبار تاکید کرد و گفت: اگر مقاومت جانانه ادامه پیدا کند، آن روزی را خواهیم دید که اهداف شهیدانی چون شهید محمدرضا شفیعی محقّق خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم هستند و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای جامعه را به عنوان یک وظیفه ارزیابی کرد و اظهار کرد: قدم به قدمِ حرکت‌هایی که برای پاسداشت مقام شهدا برداشته می‌شود، در حقیقت همچون عمل صالحی‌ است که خداوند در نامه‌ی اعمال ما ثبت و ضبط می‌فرماید.

حجت الاسلام منتظرزاده مقاومت امروزِ فلسطینی‌ها در غزّه را الهام گرفته از انقلاب و شهدای والامقام دفاع مقدّس برشمرد و گفت: امروز مردم غزّه و فلسطین، هزینه‌های آقایی و سربلندی خود را می‌پردازند.

شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم هستند

همچنین در این مراسم، حجت‌الاسلام احمد قادری مدیر گروه جهادی شهیدمحمد‌رضا شفیعی ضمن تشکر تسلیت حادثه تروریستی و خونین کرمان، بر تداوم راه شهدا و زنده نگه داشتن یاد آنها، تاکید کرد و در ادامه حجت الاسلام شغلی نیز با بیان خاطراتی از زندگانی شهدا، آنان را حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار مردم دانست.

یادآور می‌شود، به همّت گروه جهادی و خیریه شهیدمحمدرضا شفیعی و جمعی از طلاب و دانشجویان، سی‌ و هفتمین سالگرد شهادت شهید محمدرضا شفیعی به همراه چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همچنین گرامیداشت یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شهیدان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم برگزار شد.

شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم هستند

این مراسم که بر سر مزار شهید محمد رضا شفیعی در گلزار شهدای علی بن جعفر علیه‌السلام قم با حضور خواهر گرامیِ این شهید برگزار شد، میهمانان ویژه‌ای چونحجت‌الاسلام والمسلمین مجید منتظرزاده (فرمانده تیپ تبلیغی - رزمی امام جعفر صادق علیه‌السلام)، سردار مهدی کبیری‌پور (جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام)، ابوالقاسم مقیمی (معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم)، حجت الاسلام نارویی (معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید)، حسن ضیایی (مدیر مرکز مطالعات و هدایت‌ حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم) حضور داشتند.

شهدای انقلاب اسلامی در پیروزی رزمندگان دنیا سهیم هستند

خاطرنشان می شود شهید محمّد رضا شفیعی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس رود که در ۱۴ سالگی عازم جبهه شد و پس از ۵ سال حضور در جبهه‌ در ۱۹ سالگی به فیض شهادت نائل آمد. این شهید عزیز در جریان عملیات کربلای۴، با بدنی مجروح، به اسارت دشمن درآمد و پس از چند روز تحمّل درد زیاد در اردوگاه، در اثر عوارض جراحات، در غربت و تنهایی به شهادت رسید. پس از ۱۶ سال پیکر این شهید قمی، به صورت سالم تفحص شد و مورخ ۴ مرداد ماه ۱۳۸۱ به کشور عزیزمان برگشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار