امام جمعه چناران تاکیدکرد:

دشمنان حتی از زائران سردار سلیمانی نیز هراس دارند

خطیب جمعه چناران گفت: دشمنان با این اقدام، نشان دادند که نه تنها از سردار سلیمانی در زمان حیاتش، بلکه از زائران سردار سلیمانی هم می‌ترسند.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۲۴
|
۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۳

دشمنان حتی از زائران سردار سلیمانی نیز هراس دارند

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی در چناران،

حجت‌الاسلام مظفر تاجی در خطبه های نماز جمعه این هفته چناران با اشاره به عملیات تروریستی در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از زائران مزار شهید سردار سلیمانی شد، اظهار کرد: دشمنان با این اقدام نشان دادند که نه تنها از سردار سلیمانی در زمان حیاتش و خون او بعد از شهادتش هراس دارند، بلکه از زائران سردار سلیمانی هم می‌ترسند.

وی افزود: این اقدام تروریستی نشان داد که شهید قاسم سلیمانی اثرش برای انقلاب و محور مقاومت از سردار سلیمانی به‌ مراتب بیشتر بوده و خواهد بود.

امام جمعه چناران ادامه داد: بعد از شهادت سردار سلیمانی و تشییع باشکوه پیکر این شهید که با حضور بیش از ۲۵ میلیون نفر در ۴ استان کشور صورت گرفت، دشمن ضربه مهلکی از مردم خورد و هیچگاه فکر نمی‌کرد که آرامگاه سردار سلیمانی به یک زیارتگاه و در نهایت به کانون بزرگ فرهنگی تبدیل شود.

 حجت‌الاسلام مظفر تاجی تصریح کرد: دشمن با این عملیات تروریستی به زعم خود میخواهد مردم را از مکتب سلیمانی دور کند اما کور خوانده بلکه این خون‌ها روز به روز ملت ما را بیدارتر می‌کند و جبهه انقلاب روز به روز قوی‌تر می‌شود.

وی گفت: دشمن از مکتب سلیمانی ضربه مهلکی خورده است و این ضربه مهلک به وسیله جبهه بزرگ مقاومت با فرماندهی سردار شهید سلیمانی و سپاه قدس و نیروهای رزمنده جبهه مقاومت وارد شده است لذا دشمنان در صدد انتقام‌گیری هستند.

امام جمعه چناران افزود: عملیات انتحاری در کرمان و نسل کشی در غزه هیچ فرقی با هم ندارد هر دو عملیات در یک راستا انجام گرفته و می‌گیرد چون پشت هر دو جریان آمریکا و رژیم صهیونیستی و کشورهای مرتجع منطقه هستند.

خبرنگار/ ملیحه مداح 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار