خبرهای داغ:
سران عشایر مسیر خسرج توابع شهرستان حمیدیه در مراسمی با آرمانهای انقلاب و رهبری تجدید بیعت کردند
کد خبر: ۹۵۶۷۷۵۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ناحیه حمیدیه؛سران و بزرگان عشایر مسیر خسرج با حضور امام جمعه، فرمانده و جانشین ناحیه حمیدیه در مراسمی با آرمانهای انقلاب و رهبری تجدید بیعت و میثاق کردند

 

سرهنگ پاسدار موسی حیاوی فرمانده ناحیه امام رضا(ع)حمیدیه با اشاره به اینکه عشایر همیشه در عمل بیعت خود را با ولایت فقیه تجدید میکنند و در هر حال پایبند به عهد و پیمان خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی‌اند گفت: کسی که بر پایه تعالیم امام علی(ع) تربیت شده باشد، هیچوقت عهد شکنی نمیکند و از این رو میبینیم که عشایر عرب خوزستان و حمیدیه در این فتنه اخیر به هیچ شکلی تن به حیله‌های طراحان این فتنه‌ها ندادند.

 

فرمانده ناحیه حمیدیه با اشاره به این مطلب که جهاد تبیین یکی از مسائل مهم و ضروری و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: عشایر و طوایف نقش مهم و تاثیر گذاری در جامعه دارند و می توانند با تاثیر گذاری خود جهاد تبیین را بین قبایل، طوایف خود تبیین و روشنگری کنند.

 

سرهنگ پاسدار موسی حیاوی با اشاره به تحولات غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی نیز، تصریح کرد: این روزها ملت‌های جهان شاهد هستند که جهانخواران عالم، جنایتکاران تاریخ، رژیم کودک‌کش و جعلی صهیونیستی با پشتیبانی‌های استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار دست به یک کشتار و تجاوز آشکار زده‌اند که ده‌ها هزار نفر از کودکان و زنان مردان مظلوم غزه را به شهادت رساندند.

 

در ادامه حجت‌الاسلام سعید لفته پور امام جمعه شهرستان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند در جهاد تبیین بایستی هم اقتدار مردم غزه و هم مظلومیت آن‌ها را بیان کرد. خون‌های مطهر و ناحق ریخته شهدای عزیز غزه، امروز وجدان‌های جهان را بیدار کرده است نه تنها فلسطینی‌ها توانستند در طوفان الاقصی یک شکست غیر قابل ترمیم را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کنند، بلکه در ناکام کردن آن متجاوز اشغالگر در نزدیک به ۶۰ روز تجاوز به غزه توانستند پیروزی بزرگ دیگری را رقم بزنند.

 

وی در پایان تصریح کرد: عشایر خوزستان در مکتب اهل بیت تربیت شده‌اند و از کسی که در این مکتب رشد کرده، انتظاری هم جز جهاد در راه خدا و رسول اکرم(ص) نمیرود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار