خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: این دانشگاه در حال حاضر تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده و با برخورداری از ۲۱۱ طرح فعال، جزو دانشگاه‌های پیشرو در جذب منابع عمرانی به شمار می‌رود.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۳۸
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سعید آزنده گفت: طرح‌های دانشگاه شامل بیمارستان تا خانه بهداشت است و با توجه به عملکرد مناسب عمرانی، علاوه بر ۱۱۵ طرح موسوم به ۲۰۰۰، ۲۶ مورد نیز توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مجموعه دانشگاه افزوده شد.

او می‌گوید: با مدیریت جهادی و حضور مداوم میدانی مدیران زیر مجموعه معاونت توسعه، طرح‌های بهداشتی دانشگاه در ماه‌های آینده به پایان خواهند رسید.

آزنده ادامه داد: ارزش ریالی طرح‌های آموزشی، بهداشتی، درمانی و فوریت‌های دانشگاه علوم پزشکی اهواز بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال است.

بر اساس این گزارش مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اواخر اردیبهشت ماه امسال اعلام کرده بود ۱۱۵ طرح بهداشتی استان خوزستان با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده در سال ۱۴۰۱ بین این دانشگاه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد چرخه ساخت شده‌اند.

به گفته این مقام مسئول با توجه به تفاهم‌نامه منعقد شده در نیمه دوم آذرماه ۱۴۰۱ در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تقویت شبکه‌های بهداشت کشور، اجرا و پیشرفت طرح‌ها همواره در دستور کار قرار دارد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار