خبرهای داغ:

شهید سردار سلیمانی حاصل تربیت انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: محصول انقلاب اسلامی تربیت انسان‌هایی تراز شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید هاشمی، تقوی و غیره است.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۱۵
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج به مناسبت هفته مقاومت و شهادت سردار سلیمانی گفت: محصول انقلاب اسلامی تربیت انسان‌هایی تراز شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید هاشمی، تقوی و غیره است.

او افزود: شخصیت سردار سلیمانی در کوران سخت حوادث انقلاب اسلامی شکل گرفت؛ او در ابتدای جوان به سپاه می پیوندد و سپس از کرمان به خوزستان می آید و آن غیرت شکوفا می‌شود.

سردار سرتیپ شاهوار پور با بیان اینکه سردار سلیمانی خود را برای حوادث پیش رو آماده کرده بود، ادامه داد: هر حادثه سختی که برای مردم پیش آمد، سردار سلیمانی برای رفع مشکلات مردم پیش قدم بود.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان اظهار داشت: شخصیت سردار سلیمانی طی دوران های سخت دفاع مقدس و در طولانی مدت، رشد یافت و دیگر شخصی مانند صدام برای او کوچک بود و باید با دشمن بزرگ تر وارد رقابت می‌شد.

او بیان کرد: بنابراین سردار شهید در مبارزه‌ای که دشمن اصلی، آمریکا است وارد می شود؛ خود را عرضه می کند و یک منطقه را به هم وصل می‌نماید؛ خطوط ناپیوسته و منطقه را به یکدیگر متصل که تبدیل به جبهه مقاومت می‌شود.

سردار سرتیپ شاهوار پور گفت: لبنانی‌ها، سوری‌ها، عراقی‌ها، فلسطینی‌ها، افغانستانی‌ها، پاکستانی‌ها، یمنی‌ها؛ این جزایر مختلفی که همگی مشتاقند در نگاه شان که علیه استکبار دارند، وحدت داشته باشند، سردار سلیمانی آنها را بهم وصل می نماید.

او افزود: سید جمال الدین حسن آبادی چنین دیدگاهی داشت که جهان اسلام را به وحدت برساند که امام آن را کامل کرد، رهبری کامل تر کردند و در نهایت شهید سلیمانی کف میدانی این حلقه‌های ناپیوسته را بهم وصل کردند و امروز تبدیل به یک قدرت و دژ مستحکم شدند.

سردار شاهوار پور ادامه داد: اکنون استعمار نمی‌تواند مانند گذشته بر مردم مسلط شود و مردم با بیداری که پیدا کردند، اکنون روی پای خود می ایستند و از همین روز شهید سلیمانی شخصیتی دارد که هر کسی با آن آشنا شود، می تواند الگو بگیرد. امروز شخصیت سلیمانی در تاریخ ماندگار شده و هر چه می گذرد بیشتر به جامعه معرفی می‌شود.

او از نسل جوان خواست که شهید سلیمانی را الگو قرار دهند و گفت: سردار شهید سلیمانی همیشه جلوتر از زمان بود و جذبه روحی‌اش فوری به انسان منتقل می‌شد که حتی اگر در دشواری‌ها، کمک اندک بود، اما فرد متحول شده و حالش خوب می‌شد.

او بیان کرد: یکی از برجستگی سیل ۹۸ حضور شهید سلیمانی بود که برای همه یک الگو بود و حتی اگر مسئولی نتواند کاری از دستش بر بیاید، حداقل احساس همدردی نماید.

سردار سرتیپ شاهوار پور گفت: همه وجود شهید سلیمانی انرژی و امید بود و از همین رو یک الگوی ویژه برای جوانان بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار