خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: کسانی از فتنه های دشمنان در امان خواهند بود که دارای بصیرت باشند و بی بصیرتی ضربه ای بزرگ به دین و جامعه وارد خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۷۱۰
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲

حضرت زهرا(س) تکمیل کننده نبوت و امامت است/ دشمنان به دنبال ناامید سازی و بی تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در مراسم روز زن و گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که به همت حوزه حضرت مریم(س) سپاه گرگان در روستای ولیک آباد برگزار شد عنوان کرد: شأن و منزلت حضرت زهرا آنقدر بالاست که در مقام و منزلت حضرت زهرا(س) و مقام و منزلت زن، خداوند سوره کوثر را نازل می‌کند.
وی افزود: اسلام به زنان، بانوان و مادران جامعه هویت و شخصیت بخشید؛ حضرت زهرا(س) فخر همه زن‌ها چه در دنیا و چه در آخرت است و بانویی است که تکمیل کننده نبوت و امامت بوده است.
قاسم پور اذعان داشت: حضرت زهرا(س) به زنان و بانوان یاد داده است که در عرصه‌های مختلف مانند خانه داری، تربیت فرزند و جبهه‌های حق علیه باطل حضور یابند که نتیجه آن حضور پرشور بانوان کشور در ۸ سال دفاع مقدس و تقدیم بیش از ۶هزار شهیده زن به انقلاب اسلامی بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان داشتن بصیرت را از وظیفه اصلی بسیجیان قلمداد کرد و بیان داشت: فتنه همواره وجود دارد و با گذشت زمان بروز تر شده است؛ فتنه های امروزی، با مخلوط کردن حق و باطل، بر روی تغییر افکار و عقاید مردم جامعه هدف گذاری شده اند.
وی ادامه داد: کسانی از فتنه های دشمنان در امان خواهند بود که دارای بصیرت باشند و بی بصیرتی ضربه ای بزرگ به دین و جامعه وارد خواهد کرد.
قاسم پور در پایان مهمترین رویداد امسال را انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام به دنبال بردگی و ذلت امت اسلامی هستند و از طریق ناامیدسازی و بی تفاوت کردن مردم نسبت به سرنوشت کشورشان به دنبال هدف اصلی خود که براندازی انقلاب اسلامی است می باشند؛ لذا حضور حداکثری در انتخابات، کوچکترین وظیفه هر ایرانی است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار