خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: دشمن می‌خواهد با تفرقه افکنی کاری کند که ما در محاسباتمان اشتباه کنیم البته با جهاد تبیینی که الحمدالله به راه افتاده است با انتخاب اصلح موجبات پیشرفت هرچه بیشتر کشور را فراهم کنیم.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۴۹
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

سردار سلیمانی مطیع محض ولی فقیه بود/ دشمن می‌خواهد با تفرقه افکنی کاری کند که ما در محاسباتمان اشتباه کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا در مراسم چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار سه شهید خوشنام شهرستان آق قلا با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و تسلیت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی چند خصلت بارز داشت که از یک پاسدار معمولی تبدیل به یک مکتب به نام مکتب حاج قاسم سلیمانی شد خصوصیاتی مانند اخلاص ،مطیع محض ولی فقیه و عاشق ولایت، حضور میدانی و مستقیم در صحنه نبرد داشت.

وی در ادامه افزود: وصیتی که شهید سلیمانی را از بسیاری دیگر متمایز می‌کرد وجهه شخصیتی چند بعدی ایشان بود وی در کنار رزمندگان مقاومت قرار می‌گرفت یک رزمنده مخلص و بسیجی بود و در محضر علمای عظام تقلید قرار می‌گرفت یک مقلد محض می‌شد در واقع او کسی بود که در دانشگاه جنگ تربیت شده بود.

سردار ملک شاهکویی در ادامه با اشاره به اتفاقات چند ساله اخیر خاورمیانه گریزی به شرایط منطقه در زمان بروز و ظهور داعش پرداخت گفت: داعش سلاح اصلیش ایجاد رعب و وحشت بود به گونه‌ای که به بدترین شکل ممکن مردم مظلوم سوریه و عراق را به خاک و خون می‌کشید اما چگونه بود که همین داعش وقتی  متوجه حضور سردار سلیمانی در جبهه‌های مقاومت می شد تمام معادلات ذهنی اش بهم می ریخت و باعث دلگرمی سربازان جبهه مقاومت می شد.

 فرمانده سپاه نینوا در ادامه با اشاره به خباثت‌های آمریکا در منطقه افزود: در جنگ دوم خلیج فارس هدف دستگیری صدام و اعدام او بود  و آمریکایی‌ها تعهد  نمودند که امنیت شما را تامین می‌کنیم اما زمانی که داعش سوریه را تسخیر نمود و به پشت درب‌های بغداد رسید نخست وزیر وقت عراق با آمریکایی‌ها تماس گرفت اما کسی پاسخگوی او نبود.

ملک شاهکویی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به اهمیت آن پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری مدظله العالی از یک سال قبل بر اهمیت این انتخابات تاکید داشته و سابقه نداشته است که آقا از یک سال قبل اشاره مستقیم به انتخابات داشته باشد.

 این مقام مسئول در پایان گفت: دشمن می‌خواهد با تفرقه افکنی کاری کند که ما در محاسباتمان اشتباه کنیم البته با  جهاد تبیینی که الحمدالله به راه افتاده است با انتخاب اصلح موجبات پیشرفت هرچه بیشتر کشور را فراهم کرده و مشت محکمی بر دهان تمامی یاوه گویان بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار