خبرهای داغ:
سردار یوسفی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی تهدید گروه وحشی داعش را به فرصت تشکیل محور مقاومت در منطقه تبدیل کرد و امروز این محور مقاومت است که استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی را به استیصال و شکست وارد کرده است.
کد خبر: ۹۵۶۷۴۱۷
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان جنوبی امروز در مراسم آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد استان، گفت: این برنامه در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است که یاد و خاطره این سردار رشید اسلام را گرامی می‌داریم.

وی ضمن گرامیداشت سالروز روز میلاد حضرت زهرا (س) و ارتحال آیت الله مصباح یزدی، عنوان کرد: انشاءالله خداوند به همه ما توفیق دهد که در مسیر شهدا گام برداریم و ادامه دهنده راه شهیدان باشیم.

سردار یوسفی با بیان اینکه حاج قاسم در مکتب امام راحل و امام خامنه‌ای عزیز رشد یافت، اظهار داشت: سردار دل‌ها درس آموخته دانشگاه عظیم هشت سال دفاع مقدس بود، دانشگاهی که از مکتب ائمه اطهار علیه‌السلام نشات گرفته است.

وی، شجاعت را از خصلت‌های سردار سلیمانی دانست و گفت: حاج قاسم سلیمانی هیج وقت از تهدید‌های جبهه نبرد نترسید و همیشه تهدید‌ها را به فرصت تبدیل می‌کرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: سردار سلیمانی تهدید گروه وحشی داعش را به فرصت تشکیل محور مقاومت در منطقه تبدیل کرد و امروز این محور مقاومت است که استکبار جهانی، آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی را به استیصال و شکست وارد کرده است.

سردار یوسفی با بیان اینکه جنش حماس تنها بخش کوچکی از محور مقاومت است، افزود: حماس امروز با مقاومت و استقامت خود در برابر صهیونیست و آمریکا، آن‌ها مستاصل کرده؛ جریان‌هایی که اخیرا در محور مقاومت رخ داد طرح‌های آمریکا و صهیونیست را خنثی و شکست داد.

وی افزود: حاج قاسم عزیز و یارانش با رشادت‌ها و اقدامات مدبرانه خود توانستند تمام نقشه‌های تجزیه طلبانه آمریکا و استکبار که بدنبال تغییر خاورمیانه و غرب آسیا بودند را باطل کنند.


جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) عنوان کرد: یک استحکام درونی در محور مقاومت با محوریت حاج قاسم شکل گرفت که امروز همین مسیر با حضور و فرماندهی سردارقاآنی با اقتدار در سطح منطقه دنبال می‌شود.

سردار یوسفی با اشاره به انتخابات پیشرو گفت: نگاه فراجناحی سردار سلیمانی به مسائل سیاسی یکی از ویژگی‌های شخصیتی بود؛ هیچ وقت از جناح خاصی حمایت قاطع نداشت و همیشه بدنبال وحدت، انسجام و نزدیکی گروه‌های سیاسی کشور بود.

وی ادامه داد: امروز بایستی همه ما دیدگاه‌های خود را به یکدیگر نزدیک کنیم و در این انتخابات هدفی جزء اعتلای پرچم مقدس جمهوری اسلامی را نداشته باشیم و تلاش کنیم با بالا بردن مشارکت سیاسی در این انتخابات کشور را بیمه کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) افزود: دشمنان ما نقشه‌های بسیاری برای انتخابات پیشرو در کشور کشیدند و سعی دارند مردم را از نظام و حاکمیت جدا کند بنابراین بایستی همه ما با بصیرت انقلابی نقشه‌های دشمنان را شناسایی و خنثی کنیم.

سردار یوسفی عنوان کرد: به لطف خدا امروز کشور ما روز به روز به سمت اعتلاء و پیشرفت در حرکت است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) بر ضروریت توجه و پرداختن به جهادتبیین و امیدآفرینی در جامعه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۶۰ زندانی جرائم غیر عمد در استان آزاد شدند، گفت: امروز ۶۳ زندانی جرائم غیر عمد استان به یومن سال‌های عمر بابرکت سردار سلیمانی عزیز و به برکت همدلی، ارتباط نزدیک و هم افزایی دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی و مربوطه آزاد می‌شوند.

سردار یوسفی افزود: مجوعه بسیج حقوقدانان دانان و بسیج سازندگی استان با همکاری امور زندان‌ها و دادگستری استان قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه اجتماعی را شکل دادند که در ذیل آن ۷ کارگروه از جمله بهداشت و درمان، اشتغال، معاضدت قضایی، حمایت و نهضت خدمات مومنانه، فرهنگی و تربیتی، آزادسازی فعالیت دارند که انواع خدمات را به زندانیان و خانواده آن‌ها در استان به صورت رایگان ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها