خبرهای داغ:
حجت الاسلام یوسفی گفت: سردار سلیمانی علاوه بر شخصیت حقیقی و حقوقی یک مکتب بی نظیر انسان ساز است که شخصیت های بزرگی در این مکتب پرورش یافته اند.
کد خبر: ۹۵۶۷۳۸۴
|
۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

قزوین _ حجت الاسلام یوسفی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی بیان کرد: سردار سلیمانی علاوه بر شخصیت حقیقی و حقوقی یک مکتب بی نظیر انسان ساز است که شخصیت های بزرگی در این مکتب پرورش یافته اند.

وی افزود: سند ۲۰۳۰ باعث فاصله بین نسل نوجوان و جوان با مفاهیم انقلاب شد. در حال حاضر شرایطی به وجود آمده که مکتب سلیمانی بتواند در مدارس و دانشگاه ها ورود کند چرا که پس از دفاع مقدس جامعه جوان که آن روزها را تجربه نکردند نیاز به یک الگوی موفق داشتند تا فرهنگ دفاع مقدس دوباره زنده شود.

حجت الاسلام یوسفی با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی اظهار کرد: این نام گذاری ها پاسخگوی عظمت حماسه ۹ دی نیست چرا که حماسه خلق شده در ۹دی، مقطعی بود که در آن ایام الله معجزه الهی دیده شد. 

وی افزود: از یک کارشناس مصری پرسیدند که کشور شما تمدن غنی دارد چرا دیر به فکر انقلاب افتادید؟ وی پاسخ داد؛ همان سال ۵۷ که شما انقلاب کردید ما نیز به فکر پایان حکومت دست نشانده بودیم اما طراحی ها و جنگ علیه شما را توسط جبهه عبری، عربی و غربی می دیدیم گفتیم که کار این انقلاب هم تمام است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در ادامه با اشاره به سخنان کارشناس مصری تصریح کرد: این کارشناس مصری در ادامه می گوید؛ در هر حادثه ای که پیش آمد گفتیم کار انقلاب تمام است تا رسیدیم به سال ۸۸ طراحی سنگین علیه ایران اعمال شد تا اینکه حماسه ۹ دی رخ داد و متوجه شدیم انقلاب اسلامی ایران شکست ناپذیر است.

وی تشریح کرد: تمام انقلاب ها در منطقه که بیداری اسلامی لقب گرفت بعد از ۹ دی به وقوع پیوست. ۹ دی شروع یک حادثه بود و جبهه مقاومت از ۹ دی نشأت گرفت و بصیرت مردم و جبهه مقاومت افزایش یافت.

حجت الاسلام یوسفی افزود: امروز بیشترین تجمعات در قلب اروپا و آمریکا به نفع جریان مقاومت و انقلاب است. بصیرت مردم افزایش یافته اما برخی ها خودشان را به خواب زدند. امروز کسانی که آگاه بودند خطر اسراییل را درک کردند و تبدیل به یک جنبش جهانی علیه استکبار شدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین اظهارداشت: امام خمینی(ره) در دیدار با عسگر اولادی می فرمایند نگران نباشید، شاه سقوط می کند، جمهوری اسلامی شکل می گیرد و پرچم به دست حضرت صاحب الامر(عج) می رسد.

 وی اضافه کرد: رهبر انقلاب پیش زمینه تمدن نوین اسلامی را در تفسیر خویش ۵ مرحله بیان کردند که سقوط سلسله شاهنشاهی و استقرار جمهوری اسلامی را دو مرحله تثبیت شده بیان کردند، سه مرحله دیگر در حال انجام است که فعلا تنها مشکل ما مرحله سوم یعنی استقرار دولت اسلامی است. 

حجت الاسلام یوسفی در پایان گفت: شما به داستان حضرت موسی(ع) و سامری نگاه کنید، تنها چهل روز تبلیغات سامری باعث انحراف قوم بنی اسراییل شد در حالی که امروز علیه انقلاب روزانه ۳ هزار ساعت از هزاران سایت شبکه و فضای مجازی تبلیغات سو می شود و این استقامت و ماندن جز با افزایش بصیرت امکان پذیر نیست.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲/

ارسال نظرات
پر بیننده ها