خبرهای داغ:
مدیر نمایشگاههای اقوام ایرانی در خرمشهر توضیحاتی در خصوص نمایشگاه در این شهرستان ارائه کرد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۵۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خرمشهر، لطفا خودتان را معرفی نمایید ؟

با سلام علی جمالپور اهل خوزستان شهرستان مسجدسلیمان هستم
بنده جزو اولین افراد نمایشگاهی کشور می‌باشم از سنین نوجوانی، دوره های علمی و تخصصی را هم گذرانده ام و محدوده فعالیت مون فقط شهرهای بزرگ و شهرهای استان خوزستان می باشد.

_به طور خیلی خلاصه راجع به فعالیت های نمایشگاهی خودتان برای خبرگزاری توضیح دهید؟

نمایشگاهی که ملاحظه کردید ده روز که در خرمشهر برپا شده و بیشتر مایحتاج و ضروریات خانوار در زمینه های مختلف مانند،پوشاک، لوازم التحریر، مواد غذایی، پتو،ظروف، تولیدات بومی محلی استان ها و اقوام مختلف را در بر می گیرد.

_هدف از برگزاری این گونه نمایشگاهها چیست و ضرورت برپایی چنین نمایشگاههایی رو چه می دانید؟

هدف از برگزاری نمایشگاه‌ها حذف واسطه ها، ایجاداشتغال برای جوانان،آشنایی فرهنگ و آداب مختلف کشور،و مهمترین عامل،کمک به پیشرفت مملکت در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی و نشاط اجتماعی که فرموده رهبر می باشد.

_نمایشگاه چند روزه برقرار شده و استقبال مردم را چگونه ارزیابی می کنید؟

 تشکر می کنیم از مردم عزیز چرا که استقبال مردم عالی و بی نظیر بوده و هر شب میانگین میزبان بالای پنج هزار نفر بوده ایم.
اما درخصوص قسمت دوم سوالتان؛ مشکلات با کمال تاسف ادارات و سازمان های متولی امر به‌ جای اینکه با ایجاد تسهیلات باعث رونق بازار کار شوند و باعث شوند مردم با حذف واسطه ها کالای مورد نیاز خود را ارزانتر در نمایشگاهها تهیه کنند، از ما هزینه های بالایی می‌گیرند!در صورتیکه باید موانع و مشکلات را رفع کنند و به مردم خدمات بدهند، بالعکس سنگ اندازی می‌کنند تا به خواسته مالی خود برسند. و این هزینه های سنگین به اجاره غرفه ها اضافه می‌شود و غرفه دار مجبور می‌شود برای جبران این سنگ اندازی و خسارت، کالای خود را مقداری گران تر به مردم عرضه نمایند.

_و سخن آخر اگر صحبتی دارید با مخاطبین خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر دارید بفرمایید؟

اگر این روش عام المنفعه نهادینه شود و مشکلات و معظلات بر سر راه آن کاسته شود به جرات می گویم همین مجموعه نمایشگاهی ما که متشکل از استان های مختلف مانند استان خوزستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، همدان، کردستان، آذربایجان شرقی و... می باشد؛ میتوان بیشتر از پنج هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم را مشغول بکار نمود و آیا این بجز عمل به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد بازار کار و رونق آن و رشد تولیدات داخلی است؟! پس چرا ارگانهای متولی امر اینهمه سخت گیری می کنند؟!

در پایان از جنابعالی بابت وقتی که گذاشتیدممنون و سپاسگزارم و از اینکه درد دل ما را انتقال می‌دهید شکرگزار خداوند متعال و شما عزیزان بسیجی هستم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار