خبرهای داغ:
برنامه یک روزه تفریحی؛ورزشی؛خدماتی کارکنان وظیفه ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع)شرق اهواز در محل شهدای گمنام در پارک جزیره اهواز با حضور مسئولین این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۰۸۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج شرق اهواز در این مراسم که با حضور حجت الاسلام بهزاد جلالی وشیخ زاده جانشین فرماندهی و مسئول منابع سرباز سپاه حضرت ولیعصر(عج)خوزستان اجرا شد سربازان حاضر بصورت چهره به چهره به صحبت و گفتگو پیرامون مسائل مختلف زندگی و رده خدمتی خود پرداختند.

حجت الاسلام بهزاد جلالی دوران ۱ الی ۲ساله خدمت مقدس سربازی را زمان مناسبی برای کسب تجربه و مهارت افزائی در زمینه های مختلف دانست و گفت : در این مدت سربازان جان برکف با حراست و پاسداری از آب و خاک و میهن اسلامی دین خود را به این کشور ادا می کنند لذا شاهد آن هستیم که سربازان بعد از اتمام این دوره مورد احترام بیشتر از قبل همه مردم و خانواده خواهند بود زیرا بر همه عیان و مشهود است که این سربازان چه زحماتی را متحمل و متقبل شدند.

جلالی گفت البته سپاه پاسداران نیز در راستای تکریم منزلت سربازان گام‌های اساسی و مهمی در همه ابعاد خاصه معیشتی و سربازان متاهل اجرا نموده است.

این برنامه با اجرای ورزش صبحگاهی در فضای پارک جزیره اهواز به پایان رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها