خبرهای داغ:
حجت الاسلام بابایی در جمع مردم ولایت مدار و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهر اژیه با اشاره به جنایات آمریکا گفت : انقلاب اسلامي ايران یک شكست بزرگ و تحقير ابدي براي آمريكا بود .
کد خبر: ۹۵۶۶۷۳۷
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان هرند ؛ به همّت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) شهر اژیه جلسه روشنگری و جهاد تبیین به مناسبت ۹ دی در مسجد المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف این شهر با حضور عموم مردم و سخنرانی حجت الاسلام بابایی برگزار شد.

 

حجت الاسلام بابایی با اشاره به جنایات آمریکا گفت : آمریکا ۲۵ سال در این کشور حاکمیّت مطلق داشته است؛ به ژنرال‌های رژیم شاه این‌جور دستور میدهد؛ در زمینه‌های اقتصادی، در زمینه‌های سیاسی، در زمینه‌های امنیّتی، در زمینه‌های سیاست خارجی، در ایران حرف حرف آمریکایی‌ها بود؛ حاکمیّت مطلق آمریکا در دوران رژیم طاغوت. این‌جور رژیمی بر کشور ما حکومت میکرد که افسرش هم تابع آمریکایی است، وزیر دارایی‌اش هم تابع او است، وزیر دفاعش هم تابع او است، نخست‌وزیرش هم تابع او است، خود شاه هم تابع آمریکا است؛ بی‌چون‌وچرا! یک چنین رژیمی بر این مملکت حکومت میکرد.

وی افزود : آمریکا در کشور ما فرعونیّت میکرد، مثل فرعون: یَستَضعِفُ طآئِفَةً مِنهُم یُذَبِّحُ اَبنآءَهُم وَ یَستَحیِ نِسآءَهُم؛با مردم ما این‌جور رفتار میکردند؛ موسای زمان آمد، تخت‌وبخت این فرعون و دنباله‌روهای او را واژگون کرد و از بین برد؛ انقلاب این است.

 

حجت الاسلام بابایی گفت : انقلاب اسلامي ايران یک شكست بزرگ و تحقير ابدي براي آمريكا بود. به همين دليل آن ماجرا تبديل به يك عقده رواني براي امريكا و امريكايي‌ها شد و تاكنون آنان را آزار مي‌دهد. بخشي از سياست‌هاي تند امريكا تا به امروز براي جبران آن شكست است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار