آیین بزرگداشت حماسه ۹دی و همچنین شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در سالن ورزشی حوزه مقاومت بسیج دشتک شهرستان اردل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۶۷۱۵
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل، با گرامیداشت حماسه نه دی گفت: حماسه نه دی عزت،استقلال و بصیرت مردمی ولایتمدار و مومن و انقلابی ایران اسلامی که بیعت خود ولایت فقیه و برائت خویش از دشمنان اسلام ناب را با صدای رسا اعلام کردند.

حجت الاسلام عینعلی علی پور؛ ادامه داد:مردم انقلابی ایران  تا پای جان و آخرین نفس برای حفظ اصول اسلامی و آرمانهای انقلاب اسلامی و تبعیت از ولایت فقیه در میدان  ماندند و فرموده امام راحل فریاد زدند " من به تمام دنیا با قاطعیت اعلام می‌کنم که اگر جهانخواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد".

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه اردل،گفت: حماسه ۹دی در تاریخ انقلاب اسلامی  با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار گردیده است.

  حجت الاسلام علی پور، در ادامه به بیان  ویژگی ها و خاطراتی از زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و افزود: مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید حبیبی دشتک در حاشیه این مراسم گفت: در انتهای برنامه از بسیجی نمونه دشتک که در امر تبیین و بصیرت افزایی نقش به سزایی داشته تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار