خبرهای داغ:
سازمان بسيج حقوقدانان استان سمنان به مناسبت سالروز حماسه ۹ دي بيانيه‌ صادر كرد.
کد خبر: ۹۵۶۶۵۱۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازسمنان، سازمان بسيج حقوقدانان استان سمنان به مناسبت سالروز حماسه ۹ دي بيانيه‌ صادر كرد.

متن بیانیه بدین شرح است
بسم الله الرحمن الرحیم
همان‌گونه كه در ابتداي انقلاب، محرم به كمك اين مردم آمد و امام خميني(ره) فرمود خون بر شمشير پيروز است، در قضاياي ۹ ديماه سال ۸۸ عاشورا به كمك ملت آمد و حماسه بزرگ و ماندگاري را خلق كرد . (مقام معظم رهبري)

حماسه تاريخي ملت بزرگ ايران در ۹ دي سال ۸۸ حرکتي خودجوش و مردمي در راستاي حفاظت از ارزش‌هاي ديني و حمايت از جايگاه ولايت مطلقه فقیه بود که علاوه بر تجلي ولايت مداري و بصيرت ملت ايران، خط بطلاني بر تفکرات شیطانی چند ماهه سران فتنه، ايادي استکبار و برخي از بي بصيرتان نيز کشيد.
پيام این حماسه ولايت‌مداري ملت بسيجي و قدرشناسی ایران اسلامی بود که به جهانيان فهماند که این مردم بصير انقلابيند که با حضور پرشكوه و يكپارچه خود در آن راهپيمايي عظيم نشان دادند كه توطئه‌ها و نقشه‌هاي استكبار جهاني زره ای در تفکرات انقلابی و اسلامی آنان تاثیر نخواهد داشت و همچنان ادامه دهنده راه شهداء،امام امت ( ره )و رهبری فرزانه هستند
عمل به هنگام، لبیک به فرمان رهبری ، تشخيص به موقع ،تجلي ايمان ديني در دفاع از اسلام و انقلاب مهمترين ويژگي این حماسه بود . اين ويژگي به حدي بزرگ بود كه نگاه رسانه هاي دنیا را به خود معطوف کرد با این حرکت بزرگ و انقلابی جهانيان به عمق پيوند ولايت و مردم بصير ایران اسلامی پي بردند و از اتحاد نظام و مردم براي خاموش کردن فتنه‌هاي داخلي و توطئه‌هاي خارجي آگاه شدند.
آری در شرايطي که سران فتنه تمام تلاش خود را جهت انتقام گيري از ملت به کار گرفتند، رهبر معظم انقلاب در راستاي حمايت از جمهوريت و اسلاميت نظام از هيچ تلاشي دريغ نکردند و اجازه دست اندازي دشمنان به راي و نظر ملت را ندادن.
و این يعني حركت در سايه دين و تحقق وعده‌هاي الهي بود که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی برای ملت تبیین شد .
لذا در آستانه خلق این حماسه ،سازمان بسيج حقوقدانان استان سمنان ضمن قدرداني صميمانه از جامعه حقوقي ولايت مدار و انقلابي ومردم شهید پروراستان به جهت خلق اين روز عظيم همزمان با سراسر کشور اين حماسه شکوهمند را گرامي مي‌دارد و اعلام مي کند جهت پاسداشت از اين دستاورد عظيم از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد و در اين راستا در روز ۹دي در کنار آحاد مردم در صحنه‌هاي پرشور انقلابي حضور خواهند يافت.
بي‌ترديدمردم شهيد پرور و ولایت مدار و جامعه حقوقدانان استان و بسیجیان این عرصه با تمسک به منويات و رهنمودهاي راهگشاي مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه‌اي عزیزبا حضور در صحنه‌هاي نياز انقلاب اسلامي و آزمون‌هاي خطير آينده از جمله انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شوراي اسلامي، ايستادگي خود بر اصول و ارزش‌هاي اسلام و انقلاب را فرياد خواهند زد و آمال و آرزوهاي شيطاني دشمنان و فتنه‌گران را منکوب مي‌سازند.»
سازمان بسیج حقوق دانان استان سمنان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار