حجت‌الاسلام محمدی، در نماز عبادی سیاسی امروز گفت: قدرتمند شدن از راهکار مهم مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۱۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه اردل، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با برشمردن انواع تقوا در ۲ بعد شخصی و اجتماعی، گفت: رعایت تقوا در امور شخصی باعث برکت و هدایت فردی و اطاعت و فرمانبرداری یک امت از فرمان امام را باعث برکت جمعی و تفضل بالاتر خدای متعال به امت می شود.

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی افزود: امت در رعایت فرمان امام جامعه تقوا بخرج داد، خدا هم تفضل کرد و حماسه ۹دی خلق شد و کشور از سراشیبی سقوط نجات پیدا کرد و دشمنان در این مرحله هم شکست خوردند.

امام جمعه اردل، با بیان ریشه دشمنی استکبار با ایران اسلامی گفت: قدرتمند شدن از راهکار مهم مقابله با دشمن است، دشمن  دشمنی می کند و تو را رها نمی کند، راهکاری هم غیر از قدرتمند شدن نیست و راهبرد و شیوه انقلاب در ایجاد قدرت هم به میدان آمدن مردم ولایتمدار در تمام عرصه‌هاست.

خطیب جمعه اردل،با گرامیداشت یادشهیدحاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هنر سردار دلها را پس از عبادت و بندگی، ولایتمداری و انقلابی بودن، استفاده از ظرفیت مردمی بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم چه بعد از جنگ در امنیت شرق کشور، چه نیروی فرامرزی ما سپاه قدس و چه در ستاد عتبات عالیات هنرش استفاده از مردم بود و قطعا یکی از ابزارهای ظهور قدرت مردم انتخابات است که مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز همیشه تاکید بر حضور  پرشور مردم در انتخابات را دارند.

ارسال نظرات