حجت‌الاسلام محمدی، در نماز عبادی سیاسی امروز گفت: قدرتمند شدن از راهکار مهم مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۱۸
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه اردل، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با برشمردن انواع تقوا در ۲ بعد شخصی و اجتماعی، گفت: رعایت تقوا در امور شخصی باعث برکت و هدایت فردی و اطاعت و فرمانبرداری یک امت از فرمان امام را باعث برکت جمعی و تفضل بالاتر خدای متعال به امت می شود.

حجت‌الاسلام مجتبی محمدی افزود: امت در رعایت فرمان امام جامعه تقوا بخرج داد، خدا هم تفضل کرد و حماسه ۹دی خلق شد و کشور از سراشیبی سقوط نجات پیدا کرد و دشمنان در این مرحله هم شکست خوردند.

امام جمعه اردل، با بیان ریشه دشمنی استکبار با ایران اسلامی گفت: قدرتمند شدن از راهکار مهم مقابله با دشمن است، دشمن  دشمنی می کند و تو را رها نمی کند، راهکاری هم غیر از قدرتمند شدن نیست و راهبرد و شیوه انقلاب در ایجاد قدرت هم به میدان آمدن مردم ولایتمدار در تمام عرصه‌هاست.

خطیب جمعه اردل،با گرامیداشت یادشهیدحاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: هنر سردار دلها را پس از عبادت و بندگی، ولایتمداری و انقلابی بودن، استفاده از ظرفیت مردمی بود.

وی ادامه داد: حاج قاسم چه بعد از جنگ در امنیت شرق کشور، چه نیروی فرامرزی ما سپاه قدس و چه در ستاد عتبات عالیات هنرش استفاده از مردم بود و قطعا یکی از ابزارهای ظهور قدرت مردم انتخابات است که مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز همیشه تاکید بر حضور  پرشور مردم در انتخابات را دارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار