امام جمعه موقت کاشمر:

حماسه ۹ دی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد

امام جمعه موقت کاشمر گفت: مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ توانستند برنامه‌ریزی وسیع دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند و از بین ببرند.
کد خبر: ۹۵۶۶۴۰۰
|
۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ حجت‌الاسلام علی محمدی در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان کاشمر که در محل سالن اجتماعات امامزاده سید حمزه علیه‌السلام برگزار شد، با اشاره به سالروز حماسه ۹ دی، اظهار داشت: تاریخ انقلاب اسلامی ایام‌الله‌های زیادی دارد که نظیر آن را می‌توان از ۱۵ خرداد، ۱۷ شهریور، ۹ دی و… نام برد.

وی با بیان اینکه حوادث این انقلاب بسیار زیاد است؛ ولی هر کجا که مردم مؤمن و علاقه‌مند به اسلام نقش‌آفرینی کرده‌اند ایام‌الله است، خاطرنشان کرد: بعد از هشت ماه اغتشاشاتی که در کشور وجود داشت و لحظه‌لحظه فتنه‌های دشمنان در سال ۸۸ بیشتر می‌شد، مردم مؤمن و بصیر ایران، در سرکوب این فتنه‌های دشمنان، حماسه ۹ دی را آفریدند.

امام جمعه موقت کاشمر با تأکید بر اینکه مردم در هر کجا که احساس حضور کنند به‌صورت چشمگیر حضور پیدا می‌کنند، تصریح کرد: مردم در حماسه ۹ دی سال ۸۸ توانستند برنامه‌ریزی وسیع دشمن در براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران را خنثی کنند و از بین ببرند.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ دی سالروز شهادت سردار دل‌ها، حاج‌قاسم سلیمانی است، اذعان کرد: شهید سلیمانی روحیه شهادت‌طلبی، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری را به اوج خود رساند و تمام اقشار جامعه در سنین مختلف باید وصیت‌نامه شهید سلیمانی را مطالعه کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار دهند.

خبرنگار افتخاری بسیج/ رضا کفاشیان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار