خبرهای داغ:
سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: در منطقه ۳۶۰ کیلومتر مربعی غزه، تقریبا همه اعضای پیمان ناتو با میدان داری آمریکا و با پول، امکانات و لجستیک به یاری رژیم غاصب اسراییل آمده و با مردم فلسطین می‌جنگند.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۳۶
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح شامگاه پنجشنبه هفتم دی‌ماه در چهارمین یادواره شهدای زرهی و نخستین سالگرد خاکسپاری شهید گمنام این یگان که در سالن همایش ایثار باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم همواره باید زنده نگه داشته شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سیدرضی موسوی، افزود: این سردار شهید از رزمندگان لشکر ۱۷ امام علی بن ابی‌طالب(ع) در دوران دفاع مقدس بود و پس از پایان جنگ تا کنون به مدت ۳۵ سال در تمامی عرصه‌های جهادی و مقاومت حضور داشت تا اینکه پاداش مجاهدت‌های خود را با شهادت در راه خدا گرفت.

سردار شکارچی با اشاره به آیه «ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا...»، عنوان کرد: شهدا ناظر بر اعمال ما هستند و ما نیازمند عنایت شهداییم تا راه را گم نکنیم و به انحراف نرویم و ولایت را تنها نگذاریم.

وی با بیان اینکه رزمندگان زرهی در جنگ کار پرمشقتی داشتند، تصریح کرد: تانک‌ها و نفربر‌های زرهی سیبل هواپیما‌های دشمن بودند و شهدای این یگان ساعت‌ها در آتش می‌سوختند و کسی نمی‌توانست آن‌ها را نجات دهد؛ شهدای بزرگوار تیپ ۲۰ زرهی رمضان در عملیات خیبر، جانفشانی‌های فراوانی از خود نشان دادند.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با تاکید بر اینکه شهدا در نهایت جانفشانی، ایثار و شجاعت و شهامت و توسل بودند، ابراز داشت: شهیدان والامقام اهل خودسازی بودند و اینگونه بود که پیروزی می‌آفریدند و این روحیه را اکنون در رزمندگان جبهه مقاومت هم شاهد هستیم.

سخنران مراسم عبارت «فزت و رب الکعبه» هنگام شهادت امیرالمومنین (ع) در محراب مسجد کوفه را نشان دیگری از عظمت و فضیلت مقام شهادت خواند و بیان داشت: شهدا به اوج قله کمال و انسانیت رسیده اند و خانواده‌های معظم شهیدان برنده این میدان پرافتخار هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اذعان داشت: ارتش بی رحم این رژیم که توانایی ایستادگی در برابر رزمندگان حماس و جبهه مقاومت را ندارد، هنر خود را در کشتن زنان و کودکان بکار می‌گیرد.

سردار شکارچی با بیان اینکه ریشه فتنه ها، شیطان بزرگ آمریکاست، اظهار کرد: دنیای استکبار زیر این پرچم ننگین در حال نسل کشی هستند در حالی که فرهنگ دفاع مقدس در اقصی نقاط جهان در حال گسترش است و روز به روز توان استکبار رو به افول و نابودی می‌رود.

سخنگوی ارشد ستاد کل نیرو‌های مسلح با اشاره به تلفات سنگین صهیونیست‌ها در حمله به غزه، گفت: امار قابل توجهی از فرماندهان ارتش این رژیم در عملیات طوفان الاقصی به هلاکت رسیده اند و رژیم غاصب صهیونیستی هر کاری بکند، محکوم به شکست و زوال است.

وی با بیان این نکته که امروز به برکت خون شهدا روزبروز وضعیت به نفع انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت رقم می‌خورد، تاکید کرد: سه رکن اساسی ولایت، وحدت و اسلام ناب از دستاورد‌های انقلاب اسلامی و مورد سفارش شهداست که باید خوب از آن محافظت کنیم.

سردار شکارچی عنوان داشت: هر جا مردم بابصیرت ما از ولایت تبعیت کردند پیروز شدیم و همه ما باید جایگاه ولایت را خوب بشناسیم و تبعیت کنیم، در غیر اینصورت دوزخی خواهیم بود.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه گفت: در فتنه سال ۸۸ دیدیم فتنه گران چه آسیب‌هایی به کشور و انقلاب وارد کردند؛ در مسیر قطار انقلاب مین گذاری کردند و موجب کند شدن حرکت این قطار پرسرعت شدند.

سخنگوی ارشد ستادکل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: فتنه گران کاری کردند که نتیجه اش را الان می‌بینیم که ارتش رژیم سفاک صهیونیستی خنجر شکم زنان باردار فلسطینی فرو می‌کند و لذا اصحاب فتنه در جنایات این رژیم سهیم هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار