خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش گفت: مادران شهدا ادامه دهنده راه حضرت زينب (س) و حضرت ام البنین(س)هستند و عزت و امنيت كنونی ايران اسلامی ثمره خون شهداء و صبر و ایستادگی مادران شهيدان است.
کد خبر: ۹۵۶۶۳۲۳
|
۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش در آیین تکریم مادران و همسران شهدا که در سالن نیایش شهرستان شوش برگزار شد گفت : حضور در مراسم شهدا و تکریم مادران شهدا توفیقی است که نصیب همه ما شده است، و در آیین هایی همچون یادواره ها و محافلی که به نام شهدا برگزار می شود، یقین داشته باشید شهدا در آن حضور دارند و همانگونه که خدای متعال می فرماید شهدا زنده اند و باید قدر این دعوت و حضور را بدانیم.

وی از مادران شهدا مسیر شهادت و شفاعت را طلب کرد و افزود: خدا ما را با عزیزان و شهدای شما محشور کند؛ این‌ شهدا هستند که در پیشگاه خداوند مقام دارند و از آنها بخواهید شفیع ما در روز قیامت بوده و مسیر شهادت را نیز نصیب ما کنند.


گفتنی است،در آیین تکریم از مادران و همسران شهدا که توسط پایگاه مقاومت بسیج حضرت دانیال (ع) حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی برگزار شد،سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه شوش، حجت الاسلام دانیالی فر مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه ناحیه این شهرستان،معاون فرماندار، رئیس بنیاد شهیدو مسئولان نهادهای اجرایی و فرهنگی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار