رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، از برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه 9 دی و بازخوانی فتنه های آمریکایی صهیونیستی در سراسر استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۶۲۸۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ موسی انصاری،گفت: مردم ولایتمدار و بصیر بام ایران سال ۸۸ برای مقابله با توطئه های فتنه گران مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی یک روز زودتر به خیابان آمدند و برگزار کردند.

وی، با بیان اینکه حماسه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی در ۹ دی باید زنده بماند تا فتنه دشمن محقق نشود، ادامه داد: در ۹ دی اسرار بسیاری است که نباید از آن غافل شد، باید با جهاد تبیین و بیان مفاهیم اقناعی و رفع شر و شبهه نسل جوان را با توطئه های شوم آمریکایی صهیونیستی بیشتر آشنا کرد. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،افزود:  گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در سراسر استان چهارمحال و بختیاری به شکل با شکوه برگزار خواهد شد.

انصاری، در ادامه بیان داشت: این ایام که مقارن با فرخنده میلاد سراسر نور کوثر قرآن، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهراسلام الله علیها و چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شده است، مجالس جهاد تبیین، تبیین‌گری این حماسه بزرگ در برنامه های اجرایی ادارات، نهادها ، مراکز آموزشی و مساجد برپا می شود، در این راستا برنامه منسجم در مرکز استان و دیگر در ادارات و شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، گفت: این مراسم با شکوه در مرکز استان روز شنبه 9 دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تسخیری نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه، در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)شهرکرد با حضور پر شور آحاد مردم و مسئولان مومن، انقلابی و بصیر، برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار